Aviseringar
Rensa alla

en väääldigt speciell en


Ämnesstartare

Det är en kille, min ''kompis'' bror. Han är sjukt snygg men han behandlar tjejer som skit. Jag träffade han idag och vi strulade bara och han frågade om vi skulle ligga. jag sa nej eftersom att jag skulle bort om en 30 minutuer och orkade inte. ska till honom imorgon, men nu är frågan vad i hela helvetet ska jag göra?
Han är måånga år äldre, har legat med sjukt många. men ändå är han så himla snygg..
Ska jag göra något isåfall vad?

Och om jag ska de så vill jag att han ska komma ihåg mig speciellt, genom att jag gjort något speciellt bra. så om ni tycker nej, så säg det och varför.
Om ni tycker jag så säg det och varför + om ni vet något speciellt jag kan göra så han faktiskt minns mig. vill inte att han bara kommer ihåg mig som ett ligg! 🙂


   
Citera

ramona:

Om de va 100 utan sjukdommar (Du röstade på detta alternativ)

Edit: Inte bara ligga nej.. Vill ha mer än så ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ramona:

vill inte att han bara kommer ihåg mig som ett ligg

Du vet ju hur han är, right? Ödsla inte din tid på en skitstövel när du kan få någon som är så mycket bättre.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allina:

Du vet ju hur han är, right? Ödsla inte din tid på en skitstövel när du kan få någon som är så mycket bättre.

Jag vet att han är en skitstövel så, men ändå så skulle de vara ''kul'' att bara ligga med någon, ser inte direkt min framtid med honom. men skulle vilja ligga med honom och göra något speciellt som han verkligen minns!


   
SvaraCitera

ramona:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Spelar ingen roll.

Allina:

Du vet ju hur han är, right? Ödsla inte din tid på en skitstövel när du kan få någon som är så mycket bättre.

Det påverkar ju inte hur han är i sängen.


   
SvaraCitera
Paseo

ramona:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)

ligger ej bara för att ligga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ramona:

Jag vet att han är en skitstövel så, men ändå så skulle de vara ''kul'' att bara ligga med någon, ser inte direkt min framtid med honom. men skulle vilja ligga med honom och göra något speciellt som han verkligen minns!

Varför vill du då att han ska minnas dig, om du inte är intresserad av honom i övrigt, menar jag?


   
SvaraCitera

Paseo:

ligger ej bara för att ligga

Så en person som har haft många sexpartners är ointressant över huvud taget?


   
SvaraCitera

ramona:

Om de va 100 utan sjukdommar (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allina:

Varför vill du då att han ska minnas dig, om du inte är intresserad av honom i övrigt, menar jag?

Eftersom att han varit en sån skitstövel mot så många så vill jag liksom att han ska komma ihåg mig och tänka på vad jag sagt eller gjort.. fast att han ändå aldrig kommer få mig. vore skönt att hämnas någon gång om ni förstår. låter fel men det känns såå rätt..

Men är det INGEN som har någon idé vad jag kan göra OM jag ligger med honom för att han ska komma ihåg mig speciellt?


   
SvaraCitera
Paseo

Nachac:

Så en person som har haft många sexpartners är ointressant över huvud taget?

Nej antal spelar ingen roll, men om han bara vill ha sex blir det ointressant


   
SvaraCitera

ramona:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Om det är så serverat så tackar jag gladeligen ja.
Men nu är det scenariot ganska osannolikt för min del, men man kan drömma iaf. [rolleyes]

ramona:

Och om jag ska de så vill jag att han ska komma ihåg mig speciellt, genom att jag gjort något speciellt bra. så om ni tycker nej, så säg det och varför.

Hahahaha han kommer garanterat bara pumpa och dumpa dig, helt klart.


   
SvaraCitera

Paseo:

Nej antal spelar ingen roll, men om han bara vill ha sex blir det ointressant

Var ju emellertid inte det frågan var, men dåså, då är du inte knasig.


   
SvaraCitera

ramona:

Men är det INGEN som har någon idé vad jag kan göra OM jag ligger med honom för att han ska komma ihåg mig speciellt?

Avbryta innan han kommer.


   
SvaraCitera