Aviseringar
Rensa alla

en väääldigt speciell en


Ämnesstartare

Nachac:

Avbryta innan han kommer.

Haha ja jo men vill ju göra något speciellt BRA att han ska minnas mig som BRA inte som dålig haha


   
SvaraCitera

ramona:

Haha ja jo men vill ju göra något speciellt BRA att han ska minnas mig som BRA inte som dålig haha

Känns ju som en bättre idé att bara utnyttja honom som den sexleksak han är.


   
SvaraCitera

mitt i akten avbryter du och säger att du ska träffa en kompis/hem/på stan/whatever och så blir han lämnad där. han kommer bli ägd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

mitt i akten avbryter du och säger att du ska träffa en kompis/hem/på stan/whatever och så blir han lämnad där. han kommer bli ägd.

skulle vara sjukt kul men vet inte om ja vågar de:P ..vill mer göra ngt bra ju! 🙂


   
SvaraCitera
mynona

Antalet partners spelar inte så stor roll som hur det gick till - man kan trots allt ha erfarenhet av många personer utan att ha behandlat dem dåligt. För mig verkar "hur" viktigare än "vad", sas. Men, denna är alltså efter vad du säger ett svin, så:

Om du som du säger vill ha en liten hämnd och göra en poäng:

ramona:

Eftersom att han varit en sån skitstövel mot så många så vill jag liksom att han ska komma ihåg mig och tänka på vad jag sagt eller gjort.. fast att han ändå aldrig kommer få mig. vore skönt att hämnas någon gång om ni förstår. låter fel men det känns såå rätt..

... så bör du göra det så här:

Nachac:

Avbryta innan han kommer.

enhimmelskdrog:

mitt i akten avbryter du och säger att du ska träffa en kompis/hem/på stan/whatever och så blir han lämnad där. han kommer bli ägd.

...det är bara på så vis du kommer att kunna göra en sådan poäng. Vill du att han ska minnas dig så måste du göra något "dåligt". Metoden att:

ramona:

göra ngt bra

... kommer bara att leda till att han:

RakatKadaver:

Hahahaha han kommer garanterat bara pumpa och dumpa dig, helt klart.

Jag citerar allt för att understryka det [y]


   
SvaraCitera

ramona:

Om de va 100 utan sjukdommar (Du röstade på detta alternativ)

Hoppas att du är medveten om att en person som bara legat med en person också kan minst lika många sjukdomar. Har man använt skydd och går och testar sig emellanåt så är det ingen fara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du bara ha honom för sex och förstår att det bara är det som kommer att hända mellan er så kör! Men skydda dig för du vet ju aldrig om han bär på nått...
Finns ingen skam i att bara ha sex och inget mer efter så länge man bestämt sig från början att man vill det och är okej med det.
Men är du rädd för offerstämpeln kan du ju köra en "jag vill bara ha dig till sex", det kanske också sätter ett spår i honom då du till skillnad från de offer han lurat sig till vet vad som gäller och gillar det. Få det att låta som om du utnyttjar honom och inte tvärt om.[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GröntSlajm:

Vill du bara ha honom för sex och förstår att det bara är det som kommer att hända mellan er så kör! Men skydda dig för du vet ju aldrig om han bär på nått...Finns ingen skam i att bara ha sex och inget mer efter så länge man bestämt sig från början att man vill det och är okej med det.Men är du rädd för offerstämpeln kan du ju köra en "jag vill bara ha dig till sex", det kanske också sätter ett spår i honom då du till skillnad från de offer han lurat sig till vet vad som gäller och gillar det. Få det att låta som om du utnyttjar honom och inte tvärt om.

Dedär va nog de bästa någon sagt. tack! 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ramona:

Dedär va nog de bästa någon sagt. tack! 😉

whihoo! happy to help! [y][bigsmile]


   
SvaraCitera

ramona:

Om de va 100 utan sjukdommar (Du röstade på detta alternativ)

Typ pappersintyg + inkubationstid på några veckor + dubbla kondomer [blush]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

du behöver ju inte behandla folk som skit bara för att du gillar att ligga med dem.

man ligger ej med avskum. hur behandlar han folk?


   
SvaraCitera