Aviseringar
Rensa alla

Endast inloggade får se ens sida osv!


Ämnesstartare

Skulle vilja att endast inloggade fick se ens sida!


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker det är mer upphetsande som det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det ska vara tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frrrrrässs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker fan jag med. Det är sjukt störande att man är så blottad. Typ alla vet vad jag nickar. Min sida på UM kommer upp på första sidan på google direkt typ. Och man skriver ju privata saker här ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera

mkt dåligt förslag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KAN MAN INTE FÅ VÄLJA DÅ?? Om man vill blotta sin sida för hela internet eller bara för inloggade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Tycker fan jag med. Det är sjukt störande att man är så blottad. Typ alla vet vad jag nickar. Min sida på UM kommer upp på första sidan på google direkt typ. Och man skriver ju privata saker här ibland.

Det värsta är att avslöja sitt för- och efternamn om man är den enda i hela världen som heter så, jag var korkad som gjorde det när jag var yngre och finns därför för alltid kvar ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

jag var korkad som gjorde det när jag var yngre och finns därför för alltid kvar ..

men... Vadå står det information om dig också?


   
SvaraCitera

man vill ju va hemlig när man besöker folks sidor.. skulle aldrig våga annars [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

men... Vadå står det information om dig också?

Nej, men det är pinsamt om man ser vilka sidor det är, när man trycker på länken så kommer inte länken upp då trådarna är låsta ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Nej, men det är pinsamt om man ser vilka sidor det är

[confused] okej. Så dom som VET vad du heter måste ju ändå känna dig om dom vet hela ditt namn. Och kommer dom inte ens in på trådarna så är det ju inget att wajna om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

[confused] okej. Så dom som VET vad du heter måste ju ändå känna dig om dom vet hela ditt namn.

Nej, för det är inte så krångligt, det är bara mitt efternamn som är 'unikt'.

emery:

Och kommer dom inte ens in på trådarna så är det ju inget att wajna om?

Jo, för det är en pinsam hemsida.


   
SvaraCitera