Aviseringar
Rensa alla

Enduro för fetto?


Ämnesstartare

Har tänkt på en sak. Dom flesta som kör Enduro(ö.30 år) är feta. Vad kommer det sig? Är det bara för att dom inte plattsar i ett korplag i fotboll eller vad är det?
Jag känner en som väger cirka 125 kilo, han jobabr som Vaktmästare och på fritiden lastar han på sin Hojj på kärran bakom bilen och drar iväg till närmaste Endurå spår. Han säger att det är bra motion, det är det oxå men han skulle nog bränna mer fett om han var ute och sprang eller nått!
Så varför är det så många feta som kör Enduro?


   
Citera
Ämnesetiketter

Cross/enduro är så jävla mycket roligare motion än att vara ute och springa. Sen så tycker jag att det mer allsidigt träning genom crossåkning med. Han är antagligen ingen elitförare, för hur många feta finns det inte i korpfotboll osv om man nu ska jämföra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snusarn:

Så varför är det så många feta som kör Enduro?

För att dem har ett intresse för det.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Husaberg_motard:

För att dem har ett intresse för det.[tard]

Jo men det är ju så många feta!


   
SvaraCitera

"Bil-lek" är för fetton som inte klarar av idrott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

"Bil-lek" är för fetton som inte klarar av idrott.

Vadå bil-lek?


   
SvaraCitera

Snusarn:

Vadå bil-lek?

Jag kommer aldrig att klassa något som är så lite fysiskt ansträngande som bilsport för idrott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

Jag kommer aldrig att klassa något som är så lite fysiskt ansträngande som bilsport för idrott.

Jag vet inte om du hade oturen att födas bakom ett flöte eller om du bara har blivit dum och oallmänbildad. Men enduro är ingen bilsport[tard] Enduro är en slags offraodmotorcykel och JO, det är väldigt fysiskt krävande.

Avskyr folk som inte fattar att motosporter som motorcross, enduro, supermoto ect, är lika krävnade som vilken jävla bollsport som helst. I alla fall motorcross.

Ta reda på fakta nästa gång, innan du skriver något!

"suck"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Husaberg_motard:

Avskyr folk som inte fattar att motosporter som motorcross, enduro, supermoto ect, är lika krävnade som vilken jävla bollsport som helst.

Samma här, har idioter på klassen som menar att man inte får motion av att bara sitta på en motorcykel och köra runt en bana [tired]


   
SvaraCitera

SilentScream:

[smile]

[smile]


   
SvaraCitera

Moderkakan:

[smile]

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, har Snusarn starat någon vettig tråd? Tror knappast det[tard]

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera