Aviseringar
Rensa alla

Engelska CAE


Ämnesstartare

Fick nyss veta att jag fick A i betyg på alla delarna i examen, gratulera mig. [cool]


   
Citera

Jag har A i betyg på alla.. allt.


   
SvaraCitera

Gratulerar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Jag har A i betyg på alla.. allt.

Bara för att du suger. [shake] Dold text: inte på det dåliga sättet då alltså

ohYEA_:

Gratulerar dig.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte så svårt, men grattis!


   
SvaraCitera

Peace man. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wulf Dragonheart:

Inte så svårt, men grattis!

Vet, examen var faktiskt mycket lättare än alla prov vi haft under själva kursen. [shake] Men ändå.

DeathOrGlory:

Peace man. [love]

BIg lova man, big lovin'. [love]


   
SvaraCitera

grattis geezer:S

varför var du inte på åttonde marsmötet btw[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

grattis geezer:S

Tackar. [cool]

Chickfactor:

varför var du inte på åttonde marsmötet btw[shake]

Vi hade ett annat möte kl. 16 om ockupationsfestivalen så vi skickade bara några representanter till det mötet för att se om ni hade något vettigt att komma med. [crazy] Men vi ska typ köra vårt eget race ganska mycket ändå, även om vissa kommer medverka på UV:s demo, om jag har förstått det rätt.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Vi hade ett annat möte kl. 16 om ockupationsfestivalen så vi skickade bara några representanter till det mötet för att se om ni hade något vettigt att komma med. Men vi ska typ köra vårt eget race ganska mycket ändå, även om vissa kommer medverka på UV:s demo, om jag har förstått det rätt.

det kolliderar ju med stoppa matchen och vår dåk så vi är också egentligen ganska körda från att vara med:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

det kolliderar ju med stoppa matchen och vår dåk så vi är också egentligen ganska körda från att vara med:S

Mjo exakt, fast vi ska försöka klämma in både och. [crazy]

Jag tycker vi ska spränga H&M eller något men det tycker nog de andra är för extremt. [blush]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Mjo exakt, fast vi ska försöka klämma in både och.

Jag tycker vi ska spränga H&M eller något men det tycker nog de andra är för extremt.

mjo vi hade nog fett vara med på det är ju bara vpgeeksen som tycker det är för extremt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

mjo vi hade nog fett vara med på det är ju bara vpgeeksen som tycker det är för extremt[shake]

Eller hur, jävla fjollor hela högen. [sad] "Vi plockar inga politiska poäng på att spränga H&M [cry][cry][cry]"


   
SvaraCitera

God Konsument:

Eller hur, jävla fjollor hela högen. "Vi plockar inga politiska poäng på att spränga H&M "

klart vi gör mer än deras jävla geekdemos[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

klart vi gör mer än deras jävla geekdemos[mad]

Ja eller hur, och de kallar sig revolutionärer. [shake] Gå ni ert lilla tåg ihop med resten av 60+:arna så drar vi i SUF och SSU igång revolutionen utan er! [cool] Typ.

Tycker åtminstone vi kan dra ett skyltfönster och tagga "Krossa patriarkatet - krossa en ruta" eller nåt. [shake]


   
SvaraCitera