Aviseringar
Rensa alla

engla medictation m. juren i din hus hus jur


Ämnesstartare

hje mina kmpopisar. ja har ene undrat. dene undrat följer lydande bruckar du mediteriarera med dina hus jur? ja mediteriarera med mina catter. fram me spik- mattan o sätt på en relaxing rain drop music & ligger som flytande mjukost på sänge me mina katter d blir lungena o njuter värkligen av musicen. haru ej hjort d så testa hjärna. d e väldig bra för jurens hjärna den stimuleras mkt av god energy o din lungena aura. vill du även mediteriarera med engla medictation Lr chakra färg gör d også men d e lite " avanläppcerat " som min guide brukar skoja med ha ha. jaja katterna följer me in i magins värld o träffar me dig din guide lr " skydds ängel " som man brukerar säga. efter åt brukerar jag äta lr som i efter åt lr borsta mina catter så d får message.hur brukerar du göra när du mediterirerar med dna catter kaneske du äterar snackys samtigigt lr ger d lite kattemynta så d får åka in i jordenens unversella astral projektor lr kanske drickena en koppe kaffe K. k me en skvätt katt mjölk i som ger en lugnena doft till själ o cattenas lugn center i hjärnan ?

Image
jag 1978


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror dina katter elskar dej du e jäte snel mot dom åh ja vill ha en katt men mamma säjer at jag inte kan ha????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhahahahahhah sööt vidio! [bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha ja vist super guli vidio plajer man blir tår ögd när man ser ja blir det iaffa. min catt skällde nuss o sa hej för du värkar va

haeha ja vest supper gölli :*) man blir TÅR ÖGD när man ser d iaffa ja! du kanche bord vollentära på catt hem för o få kontackt om du ej får för mamsen. MKT tjeckt på CV!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj va läski ?? ja skrev de undera tegsten min katt m¨åste SPÖCKA o skrev d första ! guuu ryser av " spök energy "


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va btyder voläntare? hahah ja e ny här asså xDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahah[bigsmile][bigsmile][bigsmile][crazy] helsa din kat!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du joberar ej för $$$ du joberar för o va shust mot catterena plockela bajs lr ge " krubb " lr gossa me lonelly cats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helsa han han jord brak danse av lucka snuresnure son du vete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha asså ja e ung tror nt ja få joba så ja gogla bildr po kater ibland om ja får

hu monga kater du har`????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså min kopmis har 1 kat ibland få ja leka me han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur monga poersoner har du p msn?=????


   
SvaraCitera