Aviseringar
Rensa alla

Englas mamma gör det igen


Ämnesstartare

Nu kritiserar hon kriminalvården för att Anders Eklund tillåts ha en flickvän samt skriver brev till kvinnan och ber henne bryta kontakten med AE.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5520349.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5523340.ab

"Jag kan inte bli riktigt arg på dig för jag förstår att du har någon störning som du inte kan styra över. Men någonstans så tror jag att du kan ana att något är väldigt fel när du väljer att ha kontakt med denna hemska och farliga man, jag antar att du själv kan lista ut var problemet finns."

Senast jag kollade har hon varken träffat kvinnan i fråga eller innehaft någon som helst utbildning i psykiatri, så vad ger henne rätten att uttala sig sådär? Vem tror hon att hon är egentligen?


   
Citera
Ämnesstartare

hatar hennes mamma. mediakååååt attentionwhore


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äcklar en lite hur hon utnyttjar liksom sin dotters död för att få ta plats i media.. Usch det måste vara nåt seriöst fel på henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jennie_K:

Ja men det måste det väl va om man dejtar en barnamördare när man själv har en dotter i ungefär samma ålder som Engla

Vi vet inte vad den här kvinnan ser hos AE. Tror inte direkt hon har valt att bli kär i honom, men nu har hon uppenbarligen blivit det och kärlek är inget man kan styra över, så vem är då Englas morsa att sätta sig över det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon verkar ha fått en rätt fet knäpp av hela grejen. Livet suger nog för henne. [shake]


   
SvaraCitera

Ja fan vad CP hon måste vara!! För om nån mördat mitt barn hade jag tyckt att det var kanon om han var tillsammans med någon som hade barn i samma ålder - jättefint verkligen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

apanluktardiesel:

Ja fan vad CP hon måste vara!! För om nån mördat mitt barn hade jag tyckt att det var kanon om han var tillsammans med någon som hade barn i samma ålder - jättefint verkligen!

Mer generellt sett så är hon fan i dum i huvet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Mer generellt sett så är hon fan i dum i huvet..

Det vet du, du känner nämligen henne och har full koll på hennes känsloliv


   
SvaraCitera

fistforfight:

Mer generellt sett så är hon fan i dum i huvet..

Ej insatt i fallet men hur är hon "dum i huvet" menar du? Fattar du vad AE har gjort mot henne???????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Vi vet inte vad den här kvinnan ser hos AE.

Nej, det kan man undra. Hon tänder väl på att han är lite farlig, fast han ser ju varken farlig lr lite lurigt intelligent ut, mest fet och trög. Så vad mer, kanske tanken av hans kuk i Englas mus.
Hon vet ju om det, så hon måste väl gilla det på nåt sett.

Maj Lis Lööw:

Tror inte direkt hon har valt att bli kär i honom, men nu har hon uppenbarligen blivit det och kärlek är inget man kan styra över,

Nej man får väl göra vad man vill, tyckte mer synd om hennes barn. Vem är din mammas nya kille? Trevligt revligt
Fast iof dom kanske aldrig behöver träffas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem fan bryr sig? jag brydde mig inte ens från början. en medelklassunge mindre, so what?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Det vet du, du känner nämligen henne och har full koll på hennes känsloliv

har faktiskt bott i samma område som henne ett tag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finner inga ord, hon är en stor idiot och jag stör mig på att hon får en sån uppmärksamhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

har faktiskt bott i samma område som henne ett tag..

Du är nästan kändis alltså...

Btw så verkar det här vara uppklarat nu http://www.expressen.se/Nyheter/1.1642795/eklunds-flickvan-var-taktik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är la inte hennes fel


   
SvaraCitera