Aviseringar
Rensa alla

Englas mamma is back!


Ämnesstartare

Englas mamma och Aftonbladet skapade runt jul ett snyftstycke om hur tom julen utan Engla skulle bli. Nu tyckte tydligen Englas mamma att det har gått på tok för länge sen hon var med i Aftonbladet och tänkte att nu när det har gått ett år sedan Engla dog, så har hon en ny ursäkt att ringa Aftonbladet. Här har ni deras nya mästerverk;

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4826919.ab

Någon annan som äcklas av hur hon utnyttjar sin dotters död? [smile]


   
Citera

"jag tror hon blev torterad" - Har hon inte fått ta del utav utredningen?


   
SvaraCitera

hatar att 80% av året så måste man läsa om sånt där. För det finns ju inget trevligare än att starta dagen med sådan läsning. Aftonbladets fel inte morsans ;P


   
SvaraCitera

Aj don´t give a sjit.


   
SvaraCitera

kan ingen bara döda henne. snälla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

kan ingen bara döda henne. snälla

Ring Anders Eklund. [smile]


   
SvaraCitera

Kagami:

Ring Anders Eklund.

han är ju tyvärr inlåst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

han är ju tyvärr inlåst

Ja då. Men livstid i Sverige... Han är ute på nolltid. Håll ut!


   
SvaraCitera

Kagami:

Ja då. Men livstid i Sverige... Han är ute på nolltid. Håll ut!

ja det blir nog bara en 12-13år [y]


   
SvaraCitera

I den här takten så lär hon vara med i nästa säsong av Let's Dance


   
SvaraCitera

[rolleyes]

Jag är ganska övertygad om att det finns ett visst allmänintresse i frågan. Många vill nog veta vad Englas mamma tänker exakt ett år efter att hennes dotter försvann.


   
SvaraCitera

Det var en artikel i expressen idag om att Englas mamma gnällde över att polisen inte hittade Eklund snabbare, och sen var det en bild på Engla.

Var säkert hon som mördade Engla för att få atention.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

I den här takten så lär hon vara med i nästa säsong av Let's Dance

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

I den här takten så lär hon vara med i nästa säsong av Let's Dance

LOL! Fast det skabbiga är att det faktiskt inte skulle överraska mig om den äckliga parasiten faktiskt nässlade sig in där också... Varje gång skulle hon kunna dedikera sin dans till Engla och gråta en tår. Kanske titta lite sorgset mot ett hörn. Du vet, ett sånt där typistk "Varför jag?"-ansikte som Aftonbladet älskar att publicera. Aftonbladet skulle ringa in och rösta flera gånger! Succe. [smile]


   
SvaraCitera

'Eklunds bil passerade kort efteråt – och hamnade också på bild.

Nordisk kriminalkrönika 2009 har bilden på Engla och Eklunds bil på omslaget. I marknadsföringen skriver förlaget: “Händelserna är otroligt spännande och övergår din vildaste fantasi.”

– Det mest kränkande jag upplevt under hela tiden efter att Engla blev mördad, säger Carina Höglund.

SDFJSDFJKSDFJKSDJKFSDJKJK, är det för att hon inte får betalt som det är kränkande? Hon har ju horat ut hela sitt privatliv och sin dotters begravning [no-no]


   
SvaraCitera