Aviseringar
Rensa alla

Englas mamma sätter in en annons i tidningen och ber om pengar [wink]


Ämnesstartare

Dryga djävla kärring.


   
SvaraCitera

fy faen vilken jävla mediahora hon är [censur] helt sjukt jue [shake]


   
SvaraCitera

Tard mamma ftw!! : D


   
SvaraCitera

Hade de inte en fond redan?


   
SvaraCitera

fyfan vad ful hon är igenteligen.. andvänder Englas namn till att känna pengar hon kan få en smäll asså... fy fan vad fult.


   
SvaraCitera

ursäkta mig men jag skiter fullständigt i engla och hennes familj. sånt händer överallt, närsomhelst..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kagami:

Smaklöst.

/Sign


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok. [tired]


   
SvaraCitera

höhö. Vet ni vad det är för skillnad på Engla och en vanlig tioåring?

Engla är död![bigcheers]

Englas mamma är en uppmärksamhetshora. Hennes fel att den dumma ungen blev rejpad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och så liksom bilden på Engla också, för att "väcka folks känslor"..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Hon fick väl skylla sig själv som cyklade där?

hahahha[bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Marfus:

ursäkta mig men jag skiter fullständigt i engla och hennes familj. sånt händer överallt, närsomhelst..

håller med![cheers]


   
SvaraCitera
Piffa

Mamman kunde ha gjort det här mycket bättre och finare. Att folk blir engagerade i samhällsfrågor och mot våld borde vara syftet, inte just att det ska vara det här fallet folk ska minnas.

Hon kunde ha instiftat ett stipendium till "någon ungdom som aktivt arbetar mot våldet eller gjort någon sådan enskild insats" (t ex de där fotbollskillarna som ingrep vid en misshandel i Södertälje). Hon kunde ha gett bidrag till andra.

Men att hon just ska ha det till sitt eget företag tycker jag är olyckligt och jag tror att det slår tillbaka mot henne själv, på det sätt att folk tycker att det är girigt och att det är behovet av att själv få synas som är det främsta.

Samtidigt undrar jag vad hon har för folk "runt omkring" sig. Att hon, i den situation hon befinner sig i, gör en del "dumma" saker är ju en sak, men desto viktigigare att hennes vänner inte bara orkar stötta henne utan också säga ifrån när hon kanske inte alltid tänker på konsekvenserna och vad folk kan få för bild av henne.


   
SvaraCitera

Pinsamt. Kvinnan måste ha blivit galen eller också så är hon bara känslokall och dum-i-huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Detta är tyvärr en helt riktig annons och jag tycker det är helt sjukt hur den äckliga kvinnan kan göra så. Okej, annonsen är inte ny, men jag såg den nyss.

[tard] Så respektlöst mot sin dotter. Jäkla kärring! Försöker lura folk att ge henne pengar...[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nödvändig bump, nu blev jag förbannad på mamman igen [zzz]


   
SvaraCitera