Aviseringar
Rensa alla

Enkelt dilemma


Ämnesstartare

Om du gillar ett  som har en bror som gillar dig, och ni pratar sedan så blir du intresserad av brodern men du vill inte svika x:et... Slutar du då prata med brodern?

Svaret är Ja men om x:et är en horfitta, vad gör man då? Skiter i det ändå?


   
Citera
Ämnesstartare

Ledsen gjorde något sjukt dåligt inatt... Nervös över imorgon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men du skulle ju hålla dig ifrån all kontakt med dessa psykon!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: men du skulle ju hålla dig ifrån all kontakt med dessa psykon!!

Vet men jag är så nöjeslysten 🙁 "råkade" ringa med en kompis sen började vi prata & han berättade en massa om mig sen fick jag dåligt samvete och berättade att det var jag... SÅ DUMT AV MIG 🙁

Han hade supit sönder sig så tyckte synd om honom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Vet men jag är så nöjeslysten 🙁 "råkade" ringa med en kompis sen började vi prata & han berättade en massa om mig sen fick jag dåligt samvete och berättade att det var jag... SÅ DUMT AV MIG 🙁

Han hade supit sönder sig så tyckte synd om honom...

det är väl inte ett nöje att umgås med folk som beter sig illa
det finns sååååååååååååååååååååååååååååååååå många killar som kommer att behandla dig  så som du förtjänar jag lovar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: det är väl inte ett nöje att umgås med folk som beter sig illa
det finns sååååååååååååååååååååååååååååååååå många killar som kommer att behandla dig  så som du förtjänar jag lovar

Du har rätt :/ men vill inte umgås med honom men du vet, han påminner mkt om xet, enda största skillnaden som jag känner av är att han gillar mig mer än vad den andra gjorde.
Så aa du har rätt, undrar bara hur det blir imorgon. Ska försöka prata mig ur allt om han ringer mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad hände exakt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebellsyster: vad hände exakt?

Inatt eller under hela grejen?


   
SvaraCitera
reben

blir berusad o bryr sig varken om x elr bror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: blir berusad o bryr sig varken om x elr bror

lr huur! vill det ibland, i sådana här situationer 🙂


   
SvaraCitera
reben

debepe:

lr huur! vill det ibland, i sådana här situationer 🙂

gör d då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Du har rätt :/ men vill inte umgås med honom men du vet, han påminner mkt om xet, enda största skillnaden som jag känner av är att han gillar mig mer än vad den andra gjorde.
Så aa du har rätt, undrar bara hur det blir imorgon. Ska försöka prata mig ur allt om han ringer mig

Du är trevlig, smart, söt och verkar bry dig om andra och kommer ganska så säkert hitta en ny på en gång, stanna ej med en mupp - hur kul det än verkar vara för stunden, man mår skitdåligt efter ett tag. Säg att du inte vill prata eller svara enstavigt så fattar han/de förhoppningsvis vinken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: gör d då

kmr bli fet & väcka pappa, vill heller inte hålla på & rota bland hans flaskor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Du är trevlig, smart, söt och verkar bry dig om andra och kommer ganska så säkert hitta en ny på en gång, stanna ej med en mupp - hur kul det än verkar vara för stunden, man mår skitdåligt efter ett tag. Säg att du inte vill prata eller svara enstavigt så fattar han/de förhoppningsvis vinken.

Grejen är, och jag vill inte skriva det, precis det som mitt ex sa... Man blir kåt :$ och det är ett stort problem när ngn bor 30 sekunder från en (om man springer)
Men du har rätt... Men jag tänker ibland "jag kan göra vad jag vill sen dra" men sen tänker jag "jag gillar ju mitt ex" sen tänker jag "men jag har ju faktiskt en"
Du vet, alla olika kroppsdelar pratar i mun på varann, blir så otydligt. Bäst att vänta & lyssna på tiden - & dig, m.fl. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Inatt eller under hela grejen?

i natt!


   
SvaraCitera