Aviseringar
Rensa alla

Ens favorit sexställning


Ämnesstartare

Jag har faktis fått en härlig fråga från mitt gymnasium och frågan lyder som texten säger: Vilken är din favorit sexställning[cute] så jag skulle gärna se hur ni andra svarar och vad ni själva tycker, vilket skulle vara kul och dra upp i prestationen![bigsmile]

Om någon är är oskuld så dra gärna upp vilken är den första du skulle vilja uppleva (kul och förlora oskulden på en speciell ställning tycker jag [smile]

Om du vill ta en titt på denna hemsida så kanske du hittar någon häftig som kanske man vill prova på!


   
Citera
Ämnesetiketter

[crazy]


   
SvaraCitera

...varför vill ditt gymnasium veta vilken sexställning du gillar bäst?


   
SvaraCitera

Russian flywhore


   
SvaraCitera

mediakatt:

...varför vill ditt gymnasium veta vilken sexställning du gillar bäst?

Bra fråga... [cute]


   
SvaraCitera

Vilken som helst med någon jag tycker om.


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Vilken som helst med någon jag tycker om.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

...varför vill ditt gymnasium veta vilken sexställning du gillar bäst?

nej nej kanske förklara fel men typ som vad ungdomar provar på o.s.v, typ om vi säger såhär:

Man tänkte fråga ungdomar från 14 - 18 och sedan bara få se hur dom svarar o.s.v, det är ju en kul grej och inget serriöst som tas allvar vilket du värkar göra nu [crazy]

Vi skulle igentligen gå runt och fråga lite ungdommar i vår skola och utanför såklart, och sedan visar man bara hur det tycks bara i området. Och som jag sa tidigare så lutar detta mer mot en rolig grej än serriösa läxan. Detta riktar mot alla ungdommar, inte enbart mig


   
SvaraCitera

Du är 13 år va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Du är 13 år va?

Är det med du frågar nu?


   
SvaraCitera

SimonWallinder:

Är det med du frågar nu?

Konstigaste meningen jag sett i år tror jag...


   
SvaraCitera

SimonWallinder:

Är det med du frågar nu?

Ja, det är med jag frågar nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Konstigaste meningen jag sett i år tror jag...

påtanken med att det inte riktas 100% till någon så blir det inte en konstig mening eller hur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol jaha ordet "med" kom där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Du är 13 år va?

Men nu för svara på din fråga, nope jag är inte 13år, undrar nog om du är det eftersom du drog precis upp en onödig fråga


   
SvaraCitera