Aviseringar
Rensa alla

Ens favorit sexställning


SimonWallinder:

Men nu för svara på din fråga, nope jag är inte 13år, undrar nog om du är det eftersom du drog precis upp en onödig fråga

Haha. [bigsmile]


   
SvaraCitera

SimonWallinder:

Man tänkte fråga ungdomar från 14 - 18 och sedan bara få se hur dom svarar o.s.v, det är ju en kul grej och inget serriöst som tas allvar vilket du värkar göra nu

Märkligt gymnasie. Tror dig inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Märkligt gymnasie.

Märligt är det absolut inte, det finns många som har liknande och t.o.m värre. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Tror dig inte.

varför inte svänga förbi och ta en titt för dig själv, jag tror nog det finns många som kan förklara för dig om du har svårt och förstå


   
SvaraCitera

Euw, B verkar ju jättehemsk. Varför vill man ha någons fötter i ansiktet när man har sex? ;<
Skumma bilder, fattade inte så mycket.


   
SvaraCitera

SimonWallinder:

Märligt är det absolut inte, det finns många som har liknande och t.o.m värre

Eh, jo. En gymnasieskola brukar i regel inte be sina elever att fråga icke-byxmyndiga personer vad deras favoritsexställning är. Eller pratar du nollning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Eh, jo. En gymnasieskola brukar i regel inte be sina elever att fråga icke-byxmyndiga personer vad deras favoritsexställning är. Eller pratar du nollning?

ahahahahaha på en skala 1-10, hur många lärare tror du bryr sig när det är 1 år kvar tills dem är byxmyndiga (nu när vi pratar om p14)? och sedan efter den åldern när man är myndig så är det ingen fara alls, det finns säkert gymnasium som bryr sig men dem flesta bryr sig inte om en sådan så kallad "prestation" som kommer enbart uppges i en klass på 20 elev kanske + läraren.

Tro mig det är inte någon som bryr sig.... eller ja bortsätt från dig såklart[smile]


   
SvaraCitera

SimonWallinder:

Tro mig det är inte någon som bryr sig.... eller ja bortsätt från dig såklart

Eller så bryr sig lärarana utav den simpla anledning att skolverket knappast uppskattar skolor som ignorerar svensk lag? [rolleyes]

Tro mig, de flesta på den här sidan kan ljuga bättre än du kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Eller så bryr sig lärarana utav den simpla anledning att skolverket knappast uppskattar skolor som ignorerar svensk lag?

Nu uppger du detta som det skulle vara ett skolprojekt eller att det ingår i kursplaner, då skulle ju säkert det vara en allvarligt sak, men annars skulle väl det aldrag tas upp av lärare som var haft en utbildning på flera år [tard]


   
SvaraCitera

Lite lätt fail på den här tråden kan jag tycka... [ops]


   
SvaraCitera

SimonWallinder:

Nu uppger du detta som det skulle vara ett skolprojekt eller att det ingår i kursplaner, då skulle ju säkert det vara en allvarligt sak, men annars skulle väl det aldrag tas upp av lärare som var haft en utbildning på flera år

Nej, nu tror jag ju inte heller att det är en lärare som har föreslagit det. Jag tror att du hittar på. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Lite lätt fail på den här tråden kan jag tycka...

inte så konstigt när en person försöker förklara på många sätt att han har rätt men jag kan inte se det som försöker vara korrekt i det han säger[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Nej, nu tror jag ju inte heller att det är en lärare som har föreslagit det. Jag tror att du hittar på

Väldigt trött på dina otroliga jobbiga påpekningar som inte står rätt till någonstans [shake]


   
SvaraCitera

SimonWallinder:

inte så konstigt när en person försöker förklara på många sätt att han har rätt men jag kan inte se det som försöker vara korrekt i det han säger[shake]

mediakatt är ju tjej...


   
SvaraCitera

SimonWallinder:

Väldigt trött på dina otroliga jobbiga påpekningar som inte står rätt till någonstans

Image


   
SvaraCitera