Aviseringar
Rensa alla

ens killsmak ändras med åldern


Ämnesstartare

Mollymaj:

jo de har ja....

Okej, förlåt [sad]

Lille_Marx:

Hängbröst wtf

Lägg av, har du sett Cindy Crawford? Snyggare människa får man leta efter [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det är väl inte så konstigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försöker du säga att du alltid kommer tycka om mej matilda?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Lägg av, har du sett Cindy Crawford? Snyggare människa får man leta efter

Jag tycker hon ser konstig ut, mer såhär jag tänker mig en fyrtioårig quinna(många äldre män är däremot snyggare som gamla):

DEN_L_NGA_KRAMEN_136348w.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Jag tycker hon ser konstig ut, mer såhär jag tänker mig en fyrtioårig quinna(många äldre män är däremot snyggare som gamla):

Vet inte, tycker inte det är något fel på henne, vad hon nu heter. Tycker äldre kvinnor är mer eleganta på något sätt. Men jag håller med angående männen 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kishti


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Kärringar i 40-årsåldern då 😉

Bättre. x)


   
SvaraCitera

shajjn:

hur gammal är jag idag?

45[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Urbain Le Verrier:

Bättre. x)

Good Good [cool]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

45[bigcheers]

21


   
SvaraCitera

shajjn:

21

du är ändock lite för gammal[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enligt min far (som är en utpräglad brudspanare) försvinner det aldrig ur huvudet. Dem tjejerna man tände på när man var i en viss ålder (säg 17-18) kommer man alltid, oavsett ålder, att attraheras av.
- Ett 70-årigt pervo kan således gå runt och fantisera om tjejer i typ 17-årsåldern!

Bör poängteras är dock att personlighetssmaken förändras markant med tiden - Från att ha varit helt obefintlig, då man var i 15-årsåldern och inte tänkte annat än knulla, tills då man (jag) mognat till och riktar in sig mer på personlighet..
Vissa tycks dock fastna i knullastadiet hela livet.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

du är ändock lite för gammal[no-no]

Nej, hur menar du? Jag bestämmer själv om det passar mig eller inte, om jag är för "gammal", eller annat.

Jag kommer säkerligen finna kvinnor i åldern 15-25 vara attraktiva även när jag ligger i dödsbädden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera