Aviseringar
Rensa alla

ensam


Ämnesstartare

gillar ni att vara ensamma? jag kan tycka det är skönt i några timmar men är jag ensam i nån dag eller så så kan jag typ bli paranoid. jag tycker mig höra och se saker. är faktiskt läskigt, jag klarar inte det. jag tror inte det är menat att människan ska vara ensam

jag tänker då aldrig nånsin bo ensam iaf, ALDRIG.


   
Citera
Ämnesstartare

beror på

om jag inte har varit ensam alls på typ en månad är det skönt att vara ensam ett par dagar

men annars är det skönt en timma eller två


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jovars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

tror inte det är menat att människan ska vara ensam

är det nog inte heller det är inte nyttigt att vara för isolerad från andra människor allt för länge. Man blir jävligt skum då iallafall jag blir det misstänksam mot människor,tror dom är onda typ[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

beror på

om jag inte har varit ensam alls på typ en månad är det skönt att vara ensam ett par dagar

men annars är det skönt en timma eller två

ja en stund funkar

förra sommaren var jag dock ensam i 2 veckor!! hela min familj var bortrest och alla mina vänner också. pratade typ med min hund i hela 14 dagar

inte riktigt återhämtat mig efter det


   
SvaraCitera

kan va soft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jovars

utveckla! [mad]

Paranormal_Cannabis:

är det nog inte heller det är inte nyttigt att vara för isolerad från andra människor allt för länge. Man blir jävligt skum då iallafall jag blir det misstänksam mot människor,tror dom är onda typ

mm det känner jag också igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

kan va soft

utveckla du med!!


   
SvaraCitera

Har jag något spel som intresserar/roar så är vänner fett onödiga [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

pratade typ med min hund i hela 14 dagar

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

utveckla! [mad]

Trivs inte att bo helt ensam, men kan vara ensam några dagar eller så utan att känna mig "ensam". Har min katt och saker att göra, då är det lugnt. Bara man träffar folk utanför hemmet och gör saker så får man ju den stimulansen man behöver ett tag iaf. Pratar en massa i telefon också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Har jag något spel som intresserar/roar så är vänner fett onödiga

det har du rätt i

fast jag föredra att ha någon i huset, annars kan jag inte koncentrera mig. kan tex spela fifa hela natten nu men had jag varit ensam så hade det aldrig funkat


   
SvaraCitera

patrick bateman:

utveckla du med!!

va jobbig du ska va!!! :c

nä, men har typ aldrig i mitt liv fått vara riktigt själv typ, pga: har haft en mamma som jobbat mycket hemma och sen en 2 år yngre bror.

när jag flyttade hemifrån som 16-åring flyttade jag till ett elevhem och har sen dess bara bott inneboende och nu i studentkorridor.
så känns inte så ofta som att jag är helt själv.
men tycker det är rätt skönt att vara själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan finnas enstaka tillfällen då det är lit skönt men för det mesta är det bara skit värdelöst att vara ensam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

xD

sann historia

fast hon är en bra lyssnare iaf [y]

isola:

Trivs inte att bo helt ensam, men kan vara ensam några dagar eller så utan att känna mig "ensam". Har min katt och saker att göra, då är det lugnt. Bara man träffar folk utanför hemmet och gör saker så får man ju den stimulansen man behöver ett tag iaf. Pratar en massa i telefon också.

jo att träffa massa folk och så hjälper

ifall man inte tror att de är onda


   
SvaraCitera