Aviseringar
Rensa alla

ensam


Ämnesstartare

finns det någon som känner sig lika ensam som jag? skulle inte tro det.....


   
Citera
Ämnesstartare

definiera "ensam som jag" först [no-no]


   
SvaraCitera

För mig är det snarare fakta än bara något jag känner. Yeee.


   
SvaraCitera

[cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackkars [sad] Om ja endå kunde hjälpa dej, men ja vet ju inte vem du är..


   
SvaraCitera

Du har haft 3 killar det senaste halvåret och varit SÅÅÅÅ lycklig, och nu är det jobbigt när du inte får sexa och inte får tillräckligt med uppmärksamhet längre? [sad]

Eller inte?


   
SvaraCitera

Nejnej. Vi andra är lyckliga, oskulder, har bra ekonomi och alltid fullt upp med vänner.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Nejnej. Vi andra är lyckliga, oskulder, har bra ekonomi och alltid fullt upp med vänner.

Hell yea....[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ItsAsin:

Stackkars Om ja endå kunde hjälpa dej, men ja vet ju inte vem du är..

vem e du själv då?


   
SvaraCitera

Det finns många som känner sig ensamma, bara kolla andra trådar här på um. Vad är det som gör att du känner dig ensam? något man kan hjälpa till med ?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zoxe:

Det finns många som känner sig ensamma, bara kolla andra trådar här på um. Vad är det som gör att du känner dig ensam? något man kan hjälpa till med ?

jag har bara några få vänner som jag umgås med på fritiden, men e trött på dem. dem verkar aldrig ha tid längre. i klassen är vi ett gäng som umgås men vi ses sällan på fritiden. vill helt enkelt ha nya kompisar....


   
SvaraCitera

b4sket:

jag har bara några få vänner som jag umgås med på fritiden, men e trött på dem.

Okej, ja, många känner nog igen sig där. Att man blir trött på dem är inte ovanligt, kan ju säga att jag har några stycken som jag är så trött och irriterad på som jag verkligen inte vill umgås med längre, dock gör jag det ändå, för jag vet hur mycket de betyder för mig i slutändan. Kanske inte så för dig?

b4sket:

dem verkar aldrig ha tid längre.

är det därför du är trött på dem ?

b4sket:

i klassen är vi ett gäng som umgås men vi ses sällan på fritiden. vill helt enkelt ha nya kompisar....

antar att du vill umgås med dem på fritiden? Det enda du kan göra där är att komma med förslag att ni kanske kan gå iväg och fika efter skolan osv.
Det gjorde jag i ettan med en tjejkompis, trodde inte att hon ville träffa mig utanför skolan (dåligt självförtroende och så) men kom ändå med förslaget på att gå och se en film på bio (har glömt vilken, men det var en känd en) och hon nappade på det. Vi är fortfarande jättebra kompisar. [smile]

nya kompisar? jag kan vara din kompis om du vill [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

b4sket:

vem e du själv då?

Jag vet inte [cry]


   
SvaraCitera

Sluta whina, du vet inte vad alla andra känner. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisuki Duckieeee:

Sluta whina, du vet inte vad alla andra känner.

vaddå vad känner du då?


   
SvaraCitera