Aviseringar
Rensa alla

ENSAM?!


Nepp, kontaktannons.


   
SvaraCitera

Fan vad tragisk du är...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Fan vad tragisk du är...

haha ja lite 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

haha, där bor jag med 🙂

Jag med. Destiny.

.. [tard]


   
SvaraCitera

trexo0:

😛

Förstår hur du känner dig dock. Men att fråga så här är nog inte lösningen tyvärr.

Har du ingen pojkvän du kan ringa o prata med eller så då, mindre ensamt kanske?
[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Har du ingen pojkvän du kan ringa o prata med eller så då, mindre ensamt kanske?

ne har ju itne det =( hade itne vart så ensam då kanske 😛 tycker dock detta hjälpte lite xD håller mig sysselsatt [rolleyes]


   
SvaraCitera

Patetiskt att vara ensam [rolleyes]

Dold text: Bor ensam, har inga vänner och ingen som älskar mig [blush]


   
SvaraCitera

trexo0:

ne har ju itne det =( hade itne vart så ensam då kanske 😛 tycker dock detta hjälpte lite xD håller mig sysselsatt [rolleyes]

Varje inlägg hjälpte liksom. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Tickstart: Ensam är stark!

Tillsammans är stark!


   
SvaraCitera

fraulinefrontline:

Tillsammans är stark!

Beror på med vem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Varje inlägg hjälpte liksom. 🙂

precis! skönt att höra att man åtminstånde inte är ensam om att känna sig ensam 😉


   
SvaraCitera

trexo0:

precis! skönt att höra att man åtminstånde inte är ensam om att känna sig ensam 😉

Har varit ensam hela dan typ, nä, skojar bara. Men jo, typ.

Första gången för några minuter sedan jag snackar med någon på msn iaf för idag. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Har varit ensam hela dan typ, nä, skojar bara. Men jo, typ.

Första gången för några minuter sedan jag snackar med någon på msn iaf för idag.

brukar dina dagar se ut så lr va det bara idag xD för isf räknas det itne [[tard]


   
SvaraCitera

trexo0:

rukar dina dagar se ut så lr va det bara idag xD för isf räknas det itne [[tard]

NJae, det kan vara så ibland, typ 2 stycken personer jag snackar vanligtvis med på msn. :I


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

NJae, det kan vara så ibland, typ 2 stycken personer jag snackar vanligtvis med på msn. :I

haha illa så 😛 är du lite osocial ?


   
SvaraCitera