Forumet - Ensam..:(

Ensam..:(

227 0 23
Hej!
Jo jag och min kille vi har det jätte kul med varandra [smile] Och jag blev sugen på att spela wow typ igår men hade inget gc så jag fick hans konto eftersom han inte spelar längre[smile]

Men efter att jag loggade in på hans så blev han sugen igen på att speal det för att en av hans kompisar började spela igen...[shake]

Så idag så sitter han och spelar med sin kompis och dom snackar med varandra...Så han glömde bort att vi faktiskt skulle spela aion tillsammans....
Men han säger bara: men men! Kan vi inte göra dert senare ? -Jag: Du vet betan är nu? tar slut i kväll?
Han: Okej okej bra att du fattar...

Sen spelade han ? [confused] Och nu får jag ingen kontakt med honom....

Vad ska jag göra?

Och jag vet att många kommer tycka att det kanske låter löjligt men spela roll då..[confused]

Spana också in:

Harpyja:

Lite för hårt? Han väljer ett spel framför dig. Ska du bli hemmafru och städa upp hans colaburkar och spilla ditt liv på drägg som inte ens kan ge dig en gnutta uppmärksamhet?

Jo jag vet att det låter dåligt men att dumpa ? Jag vet ju inte men han kasnke ändrar sig?
Suri:

Nja jag vet inte känns väl lite för hårt

NEjdå tösen believe me om han är en person som väljer spel över en tjej så dumpa honom men samtidig kan man förklara sig mot honom så han kan förstå själva anledningen. Förstå dig om du vill inte vara för hård mot han, men du borde ocjså förstå att man kan inte alltid spela en snäll tjej.[wink]