Aviseringar
Rensa alla

Ensam..:(


om du nu tycker att han spelar för mycket så tycker jag att du ska säga det till honom. han får helt enkelt välja mellan dig och spelet. om du inte tycker han spelar för mycket så är det nog bara att gilla läget.


   
SvaraCitera

Herregud va värdelösa svar du har fått från alla tjejer i den här tråden.
Hur ofta har det här hänt? Är det verkligen värt att fucka upp hela relationen för en sån här grej?

Gör som du vill, men dumpa låter lite hårt IMO.

GL HF.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tell him how he makes u feel. If he cares about you he will try to find a solution for the problem.


   
SvaraCitera

Daska till honom i bakhuvet. Visa starkt ditt ogillande om han dissar dig för spelet. I värsta fall, om ni är tillsammans och han spelar istället, dra därifrån så kanske han fattar vinken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha dum han är, har en brud som vill spela me honom så ba NÄÄÄ SKA SPELA NÅ ANNAT ME NÅN ANNAN


   
SvaraCitera

Suri:

Nja jag vet inte känns väl lite för hårt

NEjdå tösen believe me om han är en person som väljer spel över en tjej så dumpa honom men samtidig kan man förklara sig mot honom så han kan förstå själva anledningen. Förstå dig om du vill inte vara för hård mot han, men du borde ocjså förstå att man kan inte alltid spela en snäll tjej.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baserat på denna tråd och tidigare trådar/relationsdagboksinlägg osv så dumpa aset och kom till mig![cheers]


   
SvaraCitera

DUMPAAA! VEM VILL HA EN DATANÖRD?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera