Aviseringar
Rensa alla

Ensam! :´(


Ämnesstartare

MusicGirl:

vill typ va social hela tiden, tror jag är skällskapssjuk

vilken stad är du från då? [y]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

WoW främst.

tycker du det är socialt?
Seriöst, sedan cata släpptes har jag inte gjort annat än skrikit över hur efterblivna folk är och hurpass dumma folk kan vara i instances.
brukar inte vara så mkt prat alls, vilken server kör du på?

Till TS:
Umgås med dina kompisar är ju ett tips, eller skaffa en pojkvän om du är kelsjuk
alternativt skaffa en hund (katt kan funka, men inte lika bra)


   
SvaraCitera

MusicGirl:

vad ska man göra?

1. Definiera problemet (kan göra det åt dig: du vill ha bekräftelse)
2. Gör något åt det:

Stimulera hjärnan, lär känna dig själv, skapa dig nya åsikter och uppfattning om saker och ting, håll dig busy med tankar så att du slipper tänka på att du är ensam

och

OF 5:

umgås mer med dina vänner

Jonnybravo91:

joina ett mmorpg

aksustik:

Gör nåt kreativt.

kosjka:

skaffa ett ds

----------------------

Pappbox:

brukar inte vara så mkt prat alls,

Är därför man kör med folk man känner (y)
Wow är typ sämsta spelet att köra själv :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

eller skaffa en pojkvän

asså jo jag tycker ju de är mysigt å ha en pojkvän som man kan älska och bli älskad av och mysa å såna saker men det är ju som de att killar bara vill ha nån veckas förhållande typ.[tired][cry] och då känns det ju mer värt å va själv liksom...


   
SvaraCitera

MusicGirl:

en det är ju som de att killar bara vill ha nån veckas förhållande typ

Vill alla killar det?
Intressant tankegång där
Att generalisera funkar aldrig, finns massa killar som söker fast förhållande men roligt nog är de killarna som söker fast nästan aldrig några som eftertraktas själva så de får inget förhållande 🙂

MusicGirl:

och då känns det ju mer värt å va själv liksom...

Verkar inte som du trivs med att vara själv ändå, med tanke på tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Verkar inte som du trivs med att vara själv ändå, med tanke på tråd

njaa jag vet inte riktigt jag skulle väl vilja ha en pojkvän men jag orkar inte hålla på å bli sårad å ledsen hela tiden då känns de ändå bättre å va själv. :/


   
SvaraCitera

MusicGirl:

njaa jag vet inte riktigt jag skulle väl vilja ha en pojkvän men jag orkar inte hålla på å bli sårad å ledsen hela tiden då känns de ändå bättre å va själv. :/

Vågar du inget, vinner du inget
Välj kille med lite omsorg så slipper du bli sårad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Vågar du inget, vinner du inget
Välj kille med lite omsorg så slipper du bli sårad

de var ett ganska bra råd faktiskt[smile] men jag är verkligen rädd å bli sviken å lämnad..[sad]


   
SvaraCitera

MusicGirl:

de var ett ganska bra råd faktiskt[smile] men jag är verkligen rädd å bli sviken å lämnad..[sad]

Tänk dig ett högt äppleträd, det är sommartid och varmt ute.
Högst upp i trädet finns ett ensamt äpple, och det är precis det som du vill ha.
Du har nu två val, antingen så klättrar du upp i trädet trots att du är rädd och ogillar höjder och får ditt äpple trots ett skrapsår eller två eller så sitter du på marken och rullar tummarna tills äpplet ruttnar och ramlar av sig själv

Hur ska du ha det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Tänk dig ett högt äppleträd, det är sommartid och varmt ute.
Högst upp i trädet finns ett ensamt äpple, och det är precis det som du vill ha.
Du har nu två val, antingen så klättrar du upp i trädet trots att du är rädd och ogillar höjder och får ditt äpple trots ett skrapsår eller två

hehe du var mig en smart en! njå men jag skulle nog ta det första. Man vill väl ha ett saftigt å gott äpple å inte ett ruttet?[wink]


   
SvaraCitera

Sporta lite 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spela wow är då fan inte det bästa. Då blir det bara pannkaka av ditt sociala liv...

Inte lätt att känna sig ensam kring jul, här får du en stor kram i alla fall.

KRAM!

Brukar alltid kännas bättre då. [smile]


   
SvaraCitera

MusicGirl:

hehe du var mig en smart en! njå men jag skulle nog ta det första. Man vill väl ha ett saftigt å gott äpple å inte ett ruttet?[wink]

Liknelsen här syftar iaf till att om du vill ha en pojkvän så hitta dig en och vänta inte på att en rutten en hittar dig


   
SvaraCitera

Köp en sån här:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Everclear88:

Inte lätt att känna sig ensam kring jul, här får du en stor kram i alla fall.

KRAM!

Brukar alltid kännas bättre då.

Naaaw! [smile] Kram på dej också![bigsmile]

Pappbox:

Liknelsen här syftar iaf till att om du vill ha en pojkvän så hitta dig en och vänta inte på att en rutten en hittar dig

jaa får väl spana om de finns nån snygging[bigsmile]

Pappbox:

Liknelsen här syftar iaf till att om du vill ha en pojkvän så hitta dig en och vänta inte på att en rutten en hittar dig


   
SvaraCitera