Aviseringar
Rensa alla

Ensam


Ämnesstartare

Jag har ingen som jag kan prata med, ingen vän just nu, ingen pojkvän, ingen skola, inga läxor, inget att göra. Det är så tyst. Min bästa kompis lämnade mig precis för dom äldre Killarna och Tjejerna (21) Vill bara ha någon just nu. Jag vill skratta och ha kul en hel dag utan att det skall bli bråk! Om jag frågar tillexempel min bästis om hon vill göra något och inte hon kan, att då kunde jag fråga någon annan, att jag har kompisar att välja mellan! Varför är det så här? Jag skrattar och är trevlig, och accepterar andra och är snäll och rolig person (tror jag) 

Jag har ADD och dyslexi... Jag har jätte svårt att träffa folk jag inte känner! Min bästis fattar inte vad det inebär. Jag kan inte hjälpa att jag får panik i bland och att jag inte vågar vara på platser i bland. Det är bättre att hon hjälper mig eller stöttar mig istället för att bli iriterad! Jag blir så jävla arg och ledsen! Jag vill verkligen träffa kompisar killar och andra! Mitt ut seende gör så att det blir ändå jobbigare att träffa folk. Jag känner mig så ut slängd! Att jag inte passar in här. Att jag inte är bra nog! 


   
Citera
Bakric

Människor överlag är svin som prioriterar social status över allt som egentligen är gott och bra.
Dumt folk straffar sig själv sägs det, men tyvärr inte ofta nog.....


   
SvaraCitera

Försök förklara för henne varför du kan få panik och liknande, förståelse är första steget till förändring. Sen så att ditt utseende inte gör saken bättre? Om det är du på bilden så kan jag ju meddela att du ser bra ut, försök att få upp självförtroendet, det mesta blir lättare då! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simon_Sthlm:
Försök förklara för henne varför du kan få panik och liknande, förståelse är första steget till förändring. Sen så att ditt utseende inte gör saken bättre? Om det är du på bilden så kan jag ju meddela att du ser bra ut, försök att få upp självförtroendet, det mesta blir lättare då! 🙂

Okej. Tack så mycket! 🙂


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Hade människor varit hälften så bra som dom tror sig vara hade många haft det bättre Ledsen

Det enda du kan göra är att försöka förklara.


   
SvaraCitera

det ordnar sig nog, de flesta har det jobbigt när de är 14, kämpa på bara och ta inget skit 


   
SvaraCitera

Har du försökt förklara det för henne?
Och vadå pga ditt utseende?


   
SvaraCitera

Beckissen: Jag skrattar och är trevlig, och accepterar andra och är snäll och rolig person (tror jag)

Försök inte vara perfekt. Andra människor lägger märke till att man är falsk.

Beckissen: Mitt ut seende

Du är vacker på din profilbild iallafall.

Beckissen: Att jag inte passar in här.

Man förändrar sin personlighet när man blir tonåring, bara för att man haft samma kompisar sedan dagis betyder det inte att de och du är samma personer nu och att ni måste vara kompisar. Jag personligen bytte ut två tredjedelar av min kompiskrets under en tvåårsperiod på högstadiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mirousroea:
det ordnar sig nog, de flesta har det jobbigt när de är 14, kämpa på bara och ta inget skit 

tack !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dubbeltänk:

Försök inte vara perfekt. Andra människor lägger märke till att man är falsk.

Du är vacker på din profilbild iallafall.
Man förändrar sin personlighet när man blir tonåring, bara för att man haft samma kompisar sedan dagis betyder det inte att de och du är samma personer nu och att ni måste vara kompisar. Jag personligen bytte ut två tredjedelar av min kompiskrets under en tvåårsperiod på högstadiet.

tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Har du försökt förklara det för henne?
Och vadå pga ditt utseende?

ja väldigt många gånger faktiskt... men jag tror att hon inte vill lyssna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beckissen:

ja väldigt många gånger faktiskt... Men jag tror inte hon vill lyssna


   
SvaraCitera

Beckissen:

ja väldigt många gånger faktiskt... men jag tror att hon inte vill lyssna.

Skriv ett brev.


   
SvaraCitera