Aviseringar
Rensa alla

Ensam hemma


Ämnesstartare

tycker det är läskigt, iallafall när det blivit mörkt Ledsen har grannar som är bra på att krossa fönster och portdörren med stora stenar (dock bara fönster på en lägenhet, snett under vår, men det har hänt flera gånger (typ en gång i veckan på senaste))
får typ ångest redan nu för det kommer vara mörkt om 3 timmar :((((( TACK snälla grannar för att ni traumatiserat mig

nu ska ni trösta och lugna ner mig


   
Citera
Ämnesstartare

Um-jouren är alltid öppen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

home-alone-feature.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner detsamma när jag passar min pappas hus. brukar oftast sluta med att jag sover i soffan pga känner att jag har mer kontroll där. Sist hade jag råkat ha altandörren olåst hela natten. Klantigt. Speciellt eftersom jag gick och kände på ytterdörren flera ggr för att kolla att den var låst uhu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Um-jouren är alltid öppen!

tack och lov för det!

S3ON:
home-alone-feature.jpg

typ jag Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: brukar oftast sluta med att jag sover i soffan pga känner att jag har mer kontroll där.

Sover alltid i soffan när jag är ensam Rodnar fast jag behöver inte sova själv inatt som tur är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd:

Sover alltid i soffan när jag är ensam Rodnar fast jag behöver inte sova själv inatt som tur är

Skönt! Och du har ju alltid Maya. Brukar tänka att jag inte varit ensam på 92342 år pga Stella. Alltid en liten varelse som låter och vill vara med en hela tiden. När jag duschade igår satt hon utanför duschen och tittade allvarligt på mig en lång stund. Kände mig bedömd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför krossar grannar fönster??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter läskigt. tänk om d typ kmr spöken och så, andar som hemsöker i natten. dessa tankar skrämmer dig inte eller? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta :
Varför krossar grannar fönster??

förorten, daaaaaaah. massa hat och skit. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk att du e mycket bättre än dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Skönt! Och du har ju alltid Maya. Brukar tänka att jag inte varit ensam på 92342 år pga Stella. Alltid en liten varelse som låter och vill vara med en hela tiden. När jag duschade igår satt hon utanför duschen och tittade allvarligt på mig en lång stund. Kände mig bedömd.

haha fast maya är lite läskig att vara själv med pga så fort hon hör ett ljud i trapphuset springer hon tätt mot golvet och stirrar på dörren jättelänge :((((
men ja, det är skönt att alltid ha sällskap! och så länge hon inte blir spänd vet jag ju att det är lugnt.

rulltorta :
Varför krossar grannar fönster??

jag vetinte 🙁

S3ON:
Låter läskigt. tänk om d typ kmr spöken och så, andar som hemsöker i natten. dessa tankar skrämmer dig inte eller? 🙁

nä är inte rädd för sånt Rodnar


   
SvaraCitera

Är för det mesta alltid ensam. Har dock inga läskiga grannar som bråkar och stökar men en unge som kan skrika lite ibland. Man måste vara stark i värld som denna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

förorten, daaaaaaah. massa hat och skit. 

Fördomar!!

ehd: jag vetinte 🙁

Obehagligt! Har du husdjur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Låter läskigt. tänk om d typ kmr spöken och så, andar som hemsöker i natten. dessa tankar skrämmer dig inte eller? 🙁

pxebsjy


   
SvaraCitera