Aviseringar
Rensa alla

ensam? inga vänner? detta är ett forum för dem som vill träffa nya vänner 🙂 (obs bara seriösa inlägg)


Ämnesstartare

Hejsan, jag börjar med att säga att jag själv vill lära känna fler vänner och fan jag säger då det det är många där ute som är ensamma och om ni inte vill skriva i forummet så kan nu ju skriva till mig. Men för att komma till saken, jag har tänkt på en sak, och det är såhära att om det är några som skulle vilja träffas för att kanske skapa nya rellationer till nytt folk. [smile][cute]


   
Citera

Kontaktannons![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha vha?[surprised][confused] asså jag e ny här så... men du detta är ett forum för disskussion inte överklagelser ^^ [smile]


   
SvaraCitera

Kontaktannons!

Bryter reglerna!

LÅS TRÅD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh


   
SvaraCitera

bra ide men tyvärr. låsa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du snygg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FAN TA ER HAR NI INGEN RESPEKT ALLS FÖR ANDRA ELLE? jävla cp tänk in er själva men jusste ni har ju inte så kallad social kompitens ![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fin tanke.. Men du skulle nog inte tycka speciellt bra om folket här, eftersom de är pretty much som i den här tråden. [sad]
Fast... Du kan ju bli som alla andra, och förolämpa alla. [wink]


   
SvaraCitera

MakeItRockHard:

FAN TA ER HAR NI INGEN RESPEKT ALLS FÖR ANDRA ELLE? jävla cp tänk in er själva men jusste ni har ju inte så kallad social kompitens !

Här har vi ett idealiskt exempel på social kompetens!


   
SvaraCitera

Pics plz

har du naajsa bröst så kan ja bli din vänn lixom [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsan barnbidrag, jag är en person som alldrig skulle bli som folket här! för jag vet vad jag talar om och nu märker jag lite vad för sorts folk som hänger här, men du verkar son en bra person och det gillar jag, fler sånna skulle inte vara fel 🙂 [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tja mcluver, ja inplat och botex som pamela, asså du väx upp


   
SvaraCitera

hejhej[cute]


   
SvaraCitera

Jag är på! [surprised] Har brist på umgänge.. Önskar jag hade vänner som inte visade sig vara falska biatches helt plötsligt [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakeItRockHard:

tja mcluver, ja inplat och botex som pamela, asså du väx upp

PRECIS! VÄX UPP ERA JÄVLAR [mad][mad][mad][mad][mad][mad]

Dold text: [blush]


   
SvaraCitera