Aviseringar
Rensa alla

Ensam om mina fantasier?


Ämnesstartare

Jag har alltid haft en fantasi som jag inte vågat leva ut riktigt. mycket grundar väll sig i att jag inte vågar berätta för min flickvän, är rädd att hon skulle lämna mig om jag berättade.

Skulle en dag vilja komma hem från jobbet, klä av mig kläderna och gå in i vardagsrummet för att se att min flickvän står på alla fyra i soffan, sätta mig ner och se hennes nakna bakdel peka emot mig samtidigt som hon värper ur sig en öl som jag när den kommit halvvägs ut tar tag i drar ut och öppnar för att sedan dricka lite och onanera mig till utlösning.

Ja jag vet, att det låter sjukt. en levnade ölaoutomat. hon skulle lämna mig för alltid om jag nämnde det.

Är jag ensam om så här sjuka fantasier?


   
Citera

OMG, min högsta önskan är att VARA en levande ölautomat.

Är detta ödet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du allvarlig på riktigt nu? jag trodde bara jag kunde ha så sjuka fantasier. Men jag vill endast ha hennes som ölautomat, annars hade jag kanske kunnat få till det med nån igentligen. tror du att en helt normal tjej som min flickvän t.e.x skulle lämna mig om jag ställde detta som ett krav?


   
SvaraCitera

Bagiller:

ställde detta som ett krav?

Det är fysiskt omöjligt att värpa ölburkar så du skulle nog bli ganska så ensam om du ställde det kravet [crazy]
och om du krävde att din partner skulle köra upp en ölburk i någon kroppsöppning så kan du ju testa själv först och se om det är speciellt bekvämt.


   
SvaraCitera

Jag vill kunna spruta pengar ur handen varenda gång jag gör en sådan där gpunktsrörelse som spindelmannen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu tänkte jag inte ställa det som krav direkt, jag har bara tänkt i dom banorna och att man iaf ställer som krav att vi försöker är det för mycket begärt? jag är så rädd att hon skulle lämna mig om jag frågade också...


   
SvaraCitera

Bagiller:

iaf ställer som krav att vi försöker är det för mycket begärt?

du ska alltså kräva att hon ska köra in en ölburk i någon kroppsöppning? testa själv säger jag bara. hoppas att hon också säger så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du ska alltså kräva att hon ska köra in en ölburk i någon kroppsöppning? testa själv säger jag bara. hoppas att hon också säger så.

Nu är jag ingen elak person, testa är alltid testa. går det inte eller gör för ont kan jag acceptera att man kör med en liten sommarsnapps flaska lr liknande.


   
SvaraCitera

Bagiller:

Är du allvarlig på riktigt nu?

JA!

Bagiller:

tror du att en helt normal tjej som min flickvän t.e.x skulle lämna mig om jag ställde detta som ett krav?

Nej, absolut inte, några fysiskt omöjliga krav måste man ju få ha!


   
SvaraCitera

Bagiller:

år det inte eller gör för ont kan jag acceptera att man kör med en liten sommarsnapps flaska lr liknande.

ja du kan testa med en sådan


   
SvaraCitera

isola:

Jag vill kunna spruta pengar ur handen varenda gång jag gör en sådan där gpunktsrörelse som spindelmannen.

[bigsmile][love]

Bagiller:

Är jag ensam om så här sjuka fantasier?

NEJ! Inte för jag har något som matchar... men världen är full av människor som du vet. Det finns säkerligen de som vill få pungen överkörd av en arg överviktig tant som krypkör med sin permobil, samtidigt som hon kallar dig alla kränkande ord hon kan komma på...

Bara som ett exempel!

Hittar du en väldigt liten ölburk/flaska kanske din dröm kan bli verklig. Men räkna inte med någon 0,5-liters-historia.


   
SvaraCitera

Blä, varm öl. [sad]


   
SvaraCitera