Forumet - ensam på alla <3 dag

ensam på alla <3 dag

342 0 35

Spana också in:

OF 5:

skärpning nu Tözen gå till ica och tänk på hur bra det kommer bli när du väl varit och handlat och kan sitta och tröstäta choklad

blir jag ju smällfet och får finnar[cry]livet är emot mig,jag skulle vart hos den jag är på g med idag[sad]hatar mig själv[sad]då hade man fått nån kärlek ialf[sad]+jag är för fattig för att köpa choklad.[sad]och jag ser skabb ut så jag vågar inte gå ut[sad]
Tözen:

livet är emot mig,jag skulle vart hos den jag är på g med idag[sad]hatar mig själv[sad]då hade man fått nån kärlek ialf[sad]+jag är för fattig för att köpa choklad.[sad]och jag ser skabb ut så jag vågar inte gå ut[sad]

inte bra[n] du får ta och ta tag i det där, du kan ju inte bara sumpa chansen! och skulle det inte kännas bättre att vara med den personen en att sitta hemma och må dåligt.
OF 5:

och skulle det inte kännas bättre att vara med den personen en att sitta hemma och må dåligt.

jag har så sjukt jävla låg minimal självkänsla så jag inte vågar ta chansen[sad]d har vi pratat om ialf,så han fattar[sad]men ändå,jag ska ta tag i d för I wanna[sad]Och alla hjärtans dag är ju ändå inte speciell från alla andra dagar,så såsett är d ingen skillnad om d är idag eller om en vecka.[n]
Tözen:

Och alla hjärtans dag är ju ändå inte speciell från alla andra dagar,så såsett är d ingen skillnad om d är idag eller om en vecka.[n]

Vet ju hur det är att inte ha någon självkänsla och det skulle ju faktiskt iof vara bättre om du satsar någon dag då du känner att det känns bra. Eller en dag du känner du är lite säkrare på dig själv iaf.
OF 5:

Eller en dag du känner du är lite säkrare på dig själv iaf.

mjo,men vi har pratat om d och han fattar,och jag ska verkligen ta tag i d för jag tyckwr om personen,en sån jag behöver.

OF 5:

Vet ju hur det är att inte ha någon självkänsla och det skulle ju faktiskt i

du borde gått till scandinavium med mig ;(