Aviseringar
Rensa alla

ensam på alla <3 dag


Ämnesstartare

känns så fel att inte få spendera denna dag med min partner, men man ska väl vara glad för att man har någon.

startar denna tråd i brist på annat att göra. skriv på ni ensamma varelser


   
Citera

evolutionen gör sitt jobb i år igen, ser jag! [party]


   
SvaraCitera

Äsh, själv har man varit ensam varje alla <3 dag. Men jag överlever. [y]


   
SvaraCitera

Min partner sover. Tryckte i honom lite valeriana så att jag kan få se på sailor moon ifred [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lonley, lonley, lonley. BUhuhuhuhuhuu.


   
SvaraCitera

lika deprimerande dag som alla andra


   
SvaraCitera

OF 5:

lika deprimerande dag som alla andra

you said it all dude,gå och köpa sockerhjärtan och proppa i sig?eller en chokladask.


   
SvaraCitera

Tözen:

you said it all dude,gå och köpa sockerhjärtan och proppa i sig?eller en chokladask.

jag har en chokladask[smile] och en flaska karlssons gold och groggvirke så det ska nog bli en hyfsad dag ändå[y]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

OF 5:

jag har en chokladask och en flaska karlssons gold och groggvirke så det ska nog bli en hyfsad dag ändå

ge mig chokladen![sad]jag orkar itne gå till ica för att köpa tröstchoklad[sad]eller sockerhjärtan[sad]eller middag[sad]eller frukost[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bojkotta skiten istället[y] att man ska visa extra mycket kärlek i ett förhållande på en speciell dag bara för att alla affärer skyltar lite extra om kärlek e ju skitsnack, visa extra kärlek varje dag o bojkotta alla hjärtans dag istället[bigcheers]


   
SvaraCitera

Tözen:

ge mig chokladen![sad]jag orkar itne gå till ica för att köpa tröstchoklad[sad]eller sockerhjärtan[sad]eller middag[sad]eller frukost[cry]

skärpning nu Tözen gå till ica och tänk på hur bra det kommer bli när du väl varit och handlat[y] och kan sitta och tröstäta choklad[y]


   
SvaraCitera

OF 5:

skärpning nu Tözen gå till ica och tänk på hur bra det kommer bli när du väl varit och handlat och kan sitta och tröstäta choklad

blir jag ju smällfet och får finnar[cry]livet är emot mig,jag skulle vart hos den jag är på g med idag[sad]hatar mig själv[sad]då hade man fått nån kärlek ialf[sad]+jag är för fattig för att köpa choklad.[sad]och jag ser skabb ut så jag vågar inte gå ut[sad]


   
SvaraCitera

Jag är ensam. Jag är alltid ensam, och har alltid varit ensam.
Tror i själva verket att alla hjärtans dag är till för att få folk att känna sig utanför och må dåligt. Alla hjärtans dag är ond.


   
SvaraCitera

Tözen:

livet är emot mig,jag skulle vart hos den jag är på g med idag[sad]hatar mig själv[sad]då hade man fått nån kärlek ialf[sad]+jag är för fattig för att köpa choklad.[sad]och jag ser skabb ut så jag vågar inte gå ut[sad]

inte bra[n] du får ta och ta tag i det där, du kan ju inte bara sumpa chansen! och skulle det inte kännas bättre att vara med den personen en att sitta hemma och må dåligt.


   
SvaraCitera