Aviseringar
Rensa alla

ensam på alla <3 dag


OF 5:

och skulle det inte kännas bättre att vara med den personen en att sitta hemma och må dåligt.

jag har så sjukt jävla låg minimal självkänsla så jag inte vågar ta chansen[sad]d har vi pratat om ialf,så han fattar[sad]men ändå,jag ska ta tag i d för I wanna[sad]Och alla hjärtans dag är ju ändå inte speciell från alla andra dagar,så såsett är d ingen skillnad om d är idag eller om en vecka.[n]


   
SvaraCitera

U Fail. i win


   
SvaraCitera

Tözen:

Och alla hjärtans dag är ju ändå inte speciell från alla andra dagar,så såsett är d ingen skillnad om d är idag eller om en vecka.[n]

Vet ju hur det är att inte ha någon självkänsla och det skulle ju faktiskt iof vara bättre om du satsar någon dag då du känner att det känns bra. Eller en dag du känner du är lite säkrare på dig själv iaf.


   
SvaraCitera

Haha jag med, och liksom [party]


   
SvaraCitera

OF 5:

Eller en dag du känner du är lite säkrare på dig själv iaf.

mjo,men vi har pratat om d och han fattar,och jag ska verkligen ta tag i d för jag tyckwr om personen,en sån jag behöver.

OF 5:

Vet ju hur det är att inte ha någon självkänsla och det skulle ju faktiskt i

du borde gått till scandinavium med mig ;(


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Tror i själva verket att alla hjärtans dag är till för att få folk att känna sig utanför och må dåligt. Alla hjärtans dag är ond.

kommersiell skitdag


   
SvaraCitera

Tözen:

du borde gått till scandinavium med mig ;(

jag vet [n] det hade varit roligt


   
SvaraCitera

OF 5:

jag vet det hade varit roligt

båda verkar vara så emo så d hade nog passat[blush]men vi hörs om jag är i gbg nån annan gång[smile]


   
SvaraCitera

Tözen:

båda verkar vara så emo så d hade nog passat[blush]men vi hörs om jag är i gbg nån annan gång[smile]

det tycker jag[smile] är i tokholm ganska ofta så vi kan nog ses där också


   
SvaraCitera

OF 5:

det tycker jag är i tokholm ganska ofta så vi kan nog ses där också

haha,båda är så deprimerande och dålig självkänsla så d skulle bli en speciell upplevelse,inte pinsam,mest deprimerande,man behöver inte oroa sig för att duga.[party]


   
SvaraCitera

Tözen:

haha,båda är så deprimerande och dålig självkänsla så d skulle bli en speciell upplevelse,inte pinsam,mest deprimerande,man behöver inte oroa sig för att duga.

nä verkligen inte[crazy] tror nästan det skulle vara typ lite spännande[blush] nästan en upplevelse


   
SvaraCitera

OF 5:

nä verkligen inte tror nästan det skulle vara typ lite spännande nästan en upplevelse

deprimerande spännande,fan va deprimerande stämmning d hade vart ;(


   
SvaraCitera

Tözen:

deprimerande spännande,fan va deprimerande stämmning d hade vart ;(

Mm jo det är ju sant, får försöka börja med positiva vibbar ... det kommer ju gå bra. men det hade varit lite spännande, eller så skulle vi bara inse hur deprimerande det var :/


   
SvaraCitera

join the club.. eller vadå?


   
SvaraCitera

OF 5:

Mm jo det är ju sant, får försöka börja med positiva vibbar ... det kommer ju gå bra. men det hade varit lite spännande, eller så skulle vi bara inse hur deprimerande det var :/

haha,du kan hjälpa mig hitta dedär cafet med gigantiska vita negerbollar nära nordstan!!


   
SvaraCitera