Aviseringar
Rensa alla

Ensam som fan ngn som känner igen sig?


Ämnesstartare

18 åring, bor i ett familjehem, är själv 24 timmar om dygnet, hatar allt! Har ingen att snacka med, min "kille" tycker jag är jobbig när jag vill snacka. Ngn som vill snacka med en idiot?


   
Citera

Dontknow:
18 åring, bor i ett familjehem, är själv 24 timmar om dygnet, hatar allt! Har ingen att snacka med, min "kille" tycker jag är jobbig när jag vill snacka. Ngn som vill snacka med en idiot?

JAG VILL

Har inte haft vänner på 10 år


   
SvaraCitera

Känner likadant, är kille dock men det kanske inte spelar nån roll för dig


   
SvaraCitera

Hitta något som är kul att göra själv t.ex serier. Snapchat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daniel176:
Känner likadant, är kille dock men det kanske inte spelar nån roll för dig

Kille som tjej, bryr mig inte 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MattiasV:
Hitta något som är kul att göra själv t.ex serier. Snapchat?Har ingen dator :/


   
SvaraCitera

Räcker Skype för dig så kan vi väl skapa en Skype grupp där alla ensammingar håller ihop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dontknow:

Har snapchat 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsnack:
Räcker Skype för dig så kan vi väl skapa en Skype grupp där alla ensammingar håller ihop

Har ej ngn dator :/


   
SvaraCitera

Dontknow:

Har ej ngn dator :/

finns app


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

finns app

Mobilens internet suger o har knappt nått minne :/


   
SvaraCitera

Tror inte han älskar dig eftersom han tycker du är jobbig. Dålig pojkvän. Dumpa honom ingen vill ha en stel kille som inte har någon sympati. Vad elak han är du borde inse det min vän.


   
SvaraCitera

salmisalami:
Tror inte han älskar dig eftersom han tycker du är jobbig. Dålig pojkvän. Dumpa honom ingen vill ha en stel kille som inte har någon sympati. Vad elak han är du borde inse det min vän.

Eller så kan hon prata med honom. Han kanske inte vet hur hon har det in life. Du drar ju egna slutsatser när du inte vet hur deras förhållande works?Skeptisk
TS försök att reda ut det med honom instead.


   
SvaraCitera