Aviseringar
Rensa alla

ENSAMAST!!!?!?


Ämnesstartare

nyligen loosat ca 75% av alla mina vänner [smile] vet inte varför eller något, dom stack bara och ignorerar etc [crazy] ensamt som fan äre [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Tror absolut inte att du är ensam. Tror det är så för rätt många i den åldern. Hade inte heller så många vänner på högstadiet.. Men det var något som kom för mig. Kanske är det ngåot som kommer för dig också Och ditt utseende har Ingenting med det att göra.

jo många säger så, får väl hoppas att det löaser sej , nån dag :).....[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stepman:

kan hålla med om att det är lite tragiskt när man är 20

VARFÖR [mad] JAG SKA BLIR UM:ARE, SKA SITTA HÄR TISS JAG ÄR 53,1 år [mad][mad][mad][mad][mad]

stepman:

men kan ändå sympatisera med han....[party]

Jag med [zzz]

OF 5:

nä skulle jag vara en sån

[no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vet precis hur det känns det där
är 20 har inga vänner och har aldrig haft

shit stackare 🙁[n]


   
SvaraCitera

Styckeindeling.

Va en bra människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aggro:

nyligen loosat ca 75% av alla mina vänner vet inte varför eller något, dom stack bara och ignorerar etc ensamt som fan äre

det är dom som är förlorare![no-no]


   
SvaraCitera
Hando

"Könner" [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Va en bra människa.

är en bra människa , är dock inte fjortis . Kan det ha nåt med saken att göra :/?


   
SvaraCitera

stepman:

shit stackare 🙁

man vänjer sig vid att göra saker ensam och att inte ha någon att prata med. typ


   
SvaraCitera

stepman:

kan hålla med om att det är lite tragiskt när man är 20

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

"Könner"

pallaaa..[tired]


   
SvaraCitera
Hando

stepman:

pallaaa..

[cute]


   
SvaraCitera

stepman:

varu ironisk nu eller ?

Ja, det finns ensammare människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stepman:

jo många säger så, får väl hoppas att det löaser sej , nån dag :).....[bigcheers]

Ja. Det kommer ordna sig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stepman:

npn som känner igen sig ?

har detta problem men det ser lite annorlundare ut..sj e ja inte en sån som tar första steget ( säger aldrig: ska vi hitta på nåt? utan jag behöver nån som säger detta till mig) och det e skit jobbigt med tanke att jag ska börja på ett nytt program nästa år och jag känner ingen som går på samma program [sad]


   
SvaraCitera