Aviseringar
Rensa alla

Ensamhet, ångest och kärlek


Elis93: Förlåt, men du är verkligen riktigt anmäld för den där kommentaren kan jag ju säga.
Tills nästa gång; Tänk på hur du uttrycker dig, du har ingen anledning att göra den bedömningen av mig på andra sidan skärmen pga av en incident jag skrev här, det definierar inte mig som person och ifall du inte vet bättre än så, ja då är det tragiskt.

Tack!!


   
SvaraCitera

jtyjhnythjtyjk:

men var rätt jobbigt att få höra sånt är det meningen att man ska börja tro på det och hata sig själv?

Ta till sig den konstruktiva kritiken


   
SvaraCitera

Elis93:

Kloka ord, tack! 🙂

lycka till!


   
SvaraCitera

Elis93:

Förlåt, men jag var konstruktiv. Jag har all rätt att kritisera dig sålänge kritiken inte innefattar några personangrepp, och det gjorde den inte. 


   
SvaraCitera

$4.00:

Ta till sig den konstruktiva kritiken

ska man ta till sig att man är så hemsk människa och bara må dåligt över det? har du gjort så?


   
SvaraCitera

"du är verkligen en hemsk människa" är väl ändå ett personangrepp. konstruktivt är det då inte hörru

$4.00:

Förlåt, men jag var konstruktiv. Jag har all rätt att kritisera dig sålänge kritiken inte innefattar några personangrepp, och det gjorde den inte. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt: "du är verkligen en hemsk människa" är väl ändå ett personangrepp.

Fast i min mening är hon hemsk pga att hon beter sig sådär, skillnad på vara hemsk pga sådan orsak och hemsk pga utseende eller något. 🙁


   
SvaraCitera

$4.00:

Fast i min mening är hon hemsk pga att hon beter sig sådär, skillnad på vara hemsk pga sådan orsak och hemsk pga utseende eller något. 🙁

Fast att säga att någon är en hemsk person är ju ett personangrepp och inte konstruktivt alls. Allt annat du skrev var dock bra! 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Fast att säga att någon är en hemsk person är ju ett personangrepp och inte konstruktivt alls. Allt annat du skrev var dock bra! 

Nej, fast beslutsam över att jag har rätt. Rodnar


   
SvaraCitera

$4.00:

Nej, fast beslutsam över att jag har rätt. Rodnar

Vad synd. Du kanske kommer på andra tankar sedan. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Vad synd. Du kanske kommer på andra tankar sedan. 

Hoppas du gör d! :)) 


   
SvaraCitera
Elis93
Ämnesstartare

$4.00:

Förlåt, men jag var konstruktiv. Jag har all rätt att kritisera dig sålänge kritiken inte innefattar några personangrepp, och det gjorde den inte. 

Jo det gjorde den visst. Aja, hur som haver är du anmäld och jag hoppas att du är lite mer finkänslig nästa gång du väljer att kommentera någonting. Allt du skrev var inte dåligt, men jo, att skriva att någon är en "hemsk person" är ett personangrepp oavsett vad du säger


   
SvaraCitera

Elis93:

Jo det gjorde den visst. Aja, hur som haver är du anmäld och jag hoppas att du är lite mer finkänslig nästa gång du väljer att kommentera någonting. Allt du skrev var inte dåligt, men jo, att skriva att någon är en "hemsk person" är ett personangrepp oavsett vad du säger

Verkligen inte, det beror på bakomliggande faktorer, i det här fallet hade du handlat på ett mkt ickeacceptabelt sätt - därför anser jag att du är en hemsk människa. Varför känner du ett behov av att skriva att du har anmält ens? Känns som du försöker skrämma mig eller något. Galen

Aja, hoppas du inte behandlar framtida partners likadant! 


   
SvaraCitera
Elis93
Ämnesstartare

$4.00:

Verkligen inte, det beror på bakomliggande faktorer, i det här fallet hade du handlat på ett mkt ickeacceptabelt sätt - därför anser jag att du är en hemsk människa. Varför känner du ett behov av att skriva att du har anmält ens? Känns som du försöker skrämma mig eller något. Galen

Aja, hoppas du inte behandlar framtida partners likadant! 

$4.00:

Verkligen inte, det beror på bakomliggande faktorer, i det här fallet hade du handlat på ett mkt ickeacceptabelt sätt - därför anser jag att du är en hemsk människa. Varför känner du ett behov av att skriva att du har anmält ens? Känns som du försöker skrämma mig eller något. Galen

Aja, hoppas du inte behandlar framtida partners likadant! 

$4.00:

Verkligen inte, det beror på bakomliggande faktorer, i det här fallet hade du handlat på ett mkt ickeacceptabelt sätt - därför anser jag att du är en hemsk människa. Varför känner du ett behov av att skriva att du har anmält ens? Känns som du försöker skrämma mig eller något. Galen

Aja, hoppas du inte behandlar framtida partners likadant! 

$4.00:

Verkligen inte, det beror på bakomliggande faktorer, i det här fallet hade du handlat på ett mkt ickeacceptabelt sätt - därför anser jag att du är en hemsk människa. Varför känner du ett behov av att skriva att du har anmält ens? Känns som du försöker skrämma mig eller något. Galen

Aja, hoppas du inte behandlar framtida partners likadant! 

Nejdå, verkligen inte. Jo jag är medveten om hur jag betett mig och för att jag har gjort ett misstag så definierar detta mig som människa då, eller hur tänkte du där? 🙂
Haha. Nope, det misstaget lär inte upprepas iallafall, så äre.


   
SvaraCitera

Elis93:

Om du inte tycker ens medvetna handlingar definierar en som människa, vad gör det då?


   
SvaraCitera