Aviseringar
Rensa alla

Ensamheten


Ämnesstartare

häng med ut o lek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag älskar att vara ensam Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
jag älskar att vara ensam Hjärta

Det får du inte, det e tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Det får du inte, det e tråkigt

det är mysigt lång bort från alla äckliga människor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

 Alla mysiga människor som du är äckligt långt bort från då?:/ typ jag är as mysig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

 Alla mysiga människor som du är äckligt långt bort från då?:/ typ jag är as mysig

hur vet jag detBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

hur vet jag detBlink

Det märks ju på mig , sjukt mysiiiig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mera:

Enligt dina tidigare trådar verkar det ju inte just så, den som inte är född i Stockholm är inte värdig Stockholm, typ.

Hur menar du? Det finns jättemånga infödda Stockholmare i Stockholm. Jag umgås inte med de andra, typ arbetarna från landet.


   
SvaraCitera
mera
 mera

Adam:

Hur menar du? Det finns jättemånga infödda Stockholmare i Stockholm. Jag umgås inte med de andra, typ arbetarna från landet.

Det jag menar är att "ni"(du) inte verkar tycka om personer som inte är födda i Stockholm från första början inte borde få vara med er infödda stockholmare. Därför tyckte jag din kommentar om att man aldrig blir lämnad utanför i Stockholm var löjlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: Det sämsta med ensamheten är att social förmåga är en färskvara som man tappar.

haha, ja. är alltid minst tre minuter ur fas när jag ska ut och umgås.


   
SvaraCitera

hårt mot hårt mot ensamhet.

h


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar ensamhet. det är roligare att observera ljus, ljud och färger än människor.
gillar sällskap också, men inte som regel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mera: Det jag menar är att "ni"(du) inte verkar tycka om personer som inte är födda i Stockholm från första början inte borde få vara med er infödda stockholmare. Därför tyckte jag din kommentar om att man aldrig blir lämnad utanför i Stockholm var löjlig.

På så vis är det, att skall man räknas till kategorin äkta Stockholmare, så måste man vara född inom regionen. Men man får såklart tänka som så att när exempelvis en norrlänning väljer att flytta ner hit och bosätta sig och skaffa familj, så blir hans söner och döttrar infödda Stockholmare, d.v.s. Äkta Stockholmare. Vem vill inte sina barn det bästa i livet? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
när vi inser att ensamheten bara är en tanke kmr vi inte att känna oss ensamma längre 

det finns en helt annan värld inom dig, och i den kan du finna inre frid och den skönhet du ser i livet


   
SvaraCitera
reben

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
när vi inser att ensamheten bara är en tanke kmr vi inte att känna oss ensamma längre 

Skeptisk


   
SvaraCitera