Aviseringar
Rensa alla

Ensamkommande dlyktingbarn får egen skola i Malmö


Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Nej, men det är betydligt mer sällsynt att svenska tjejer är oskulder på bröllopsnatten än vad muslimska tjejer är det.

Källa på det?

TheSpookyMan:

Hur många procent av alla muslimkillar i Sverige tror du är oskulder på bröllopsnatten i jämförelse med hur många procent av alla muslimtjejer i Sverige tror du är oskulder på bröllopsnatten???

Det vet jag inte pga att det inte finns någon statistik över det.

TheSpookyMan:

Jag fick kritik i en annan tråd för att jag upprepade gånger nämnde "Islam" o att det var "Islams" fel. Därför har jag bytt ut Islam mot "muslimerna". [bigsmile]

Det är lika fail det. Du lär dig visst aldrig.

TheSpookyMan:

Jag har inte påstått att det görs på alla svenska muslimtjejer men det räcker med att det GÖRS PÅ EN FLICKA SÅ ÄR DET EN FÖR MYCKET! [mad]

Du påstod däremot att Cacaoxo tycker att man borde göra det på alla muslimska flickor. Är inte det rätt korkat uttalande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

Alla muslimska eller arabiska tjejer omskäras inte.

Och det är inte bara muslimska tjejer som blir det. t.om kristna tjejer omskäras i Afrika.
Det har med land och kultur att göra.

Det är inte det som debatten just nu rör. Jag skiter i vad de gör i Afrika. Jag snackar om Sverige! Jag ÄR SVENSK! You Get It!?

Så... frågan är alltså... hur många KRISTNA FLICKEBARN tror du omskärs I Sverige? I jämförelse med muslimska flickebarn i Sverige?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Det är inte det som debatten just nu rör.

Jag ville bara påpeka att du hade fel.

Alla muslimska tjejer omskäras inte i Sverige, vissa visste/vet nog inte ens att tjejer omskäras öht.

TheSpookyMan:

Jag ÄR SVENSK!

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Källa på det?

Jag använder mitt sunda förnuft! Gör likadant du så kanske vi eventuellt kommer en bit i den här debatten. [wink]

passaro:

Det vet jag inte pga att det inte finns någon statistik över det.

Se mitt förra svar - använd ditt sunda förnuft! Känner du några muslimkillar? Åldersgrupp? Hur många är oskulder? Är du själv muslim? Oskuld?

passaro:

Det är lika fail det. Du lär dig visst aldrig.

Nej, inte så länge jag diskuterar en viss grupp individer. Jag diskuterar inte religionen Islam utan jag diskuterar de troende... de fysiska individerna. Då benämner jag dom som just... muslimer!

Btw, det heter inte "fail" på svenska!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

Jag ville bara påpeka att du hade fel.

Nej, jag har inte fel! Det är du som diskuterar annat än vad vi egentligen gör. Jag snackar om Sverige o vad som händer innanför Sveriges gränser o du snackar om att kristna flickor blir omskurna i Afrika.

Cacaoxo:

Alla muslimska tjejer omskäras inte i Sverige, vissa visste/vet nog inte ens att tjejer omskäras öht.

Men skärpning! Jag vet väl självklart om att INTE ALLA muslimska tjejer omskärs i Sverige men jag kritiserade att muslimska tjejer BLIR omskärda i Sverige. Det räcker med att en blir omskuren i Sverige så är det en för mycket.

Cacaoxo:

[rolleyes]

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Jag använder mitt sunda förnuft! Gör likadant du så kanske vi eventuellt kommer en bit i den här debatten. [wink]

Ditt sunda förnuft? Haha, den var bra. Såvida du inte kan bevisa något så är inte ditt "sunda" förnuft något värt.

TheSpookyMan:

Nej, inte så länge jag diskuterar en viss grupp individer. Jag diskuterar inte religionen Islam utan jag diskuterar de troende... de fysiska individerna. Då benämner jag dom som just... muslimer!

Btw, det heter inte "fail" på svenska!

Ja, du diskuterar de troende, som har som gemensam grund religionen islam. Vilken inte utövas på samma vis i alla muslimska länder, vilket gör att ditt antagande, i grund och botten fallerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ditt sunda förnuft? Haha, den var bra. Såvida du inte kan bevisa något så är inte ditt "sunda" förnuft något värt.

Jodå [smile] du kan använda ditt sunda förnuft bara du vill. Man kan ju vrida o vända på frågeställningen lite hur man själv vill. Med ditt antaganda... eller påstående... att alla muslimkillar skulle vara oskulder på bröllopsnatten så skulle det innebära att inte en enda muslimkille har drabbats av någon könssjukdom i Sverige! Rätt eller fel?

Om inte muslimkillarna knullade runt innan bröllopsnatten så skulle det visa att INGEN dvs NOLL PROCENT har haft någon könssjukdom eller andra könsrelaterade sjukdomar. Som bekant får man ingen könssjukdom av runkande o handtralla. [bigsmile]

passaro:

Ja, du diskuterar de troende, som har som gemensam grund religionen islam. Vilken inte utövas på samma vis i alla muslimska länder, vilket gör att ditt antagande, i grund och botten fallerar.

Enbart de troende i Sverige o vad de utsätter sina flickebarn för. Sedan får du kalla deras religion för vad du vill o likaså de troende. Det har betydligt mindre betydelse i den här debatten! Jag som svensk kallar dom för muslimer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Enbart de troende i Sverige o vad de utsätter sina flickebarn för. Sedan får du kalla deras religion för vad du vill o likaså de troende. Det har betydligt mindre betydelse i den här debatten! Jag som svensk kallar dom för muslimer.

jag har inte kallat dem annat än muslimer. Det jag ifrågasätter är att du drar alla muslimer över en och samma kam.

TheSpookyMan:

Med ditt antaganda... eller påstående... att alla muslimkillar skulle vara oskulder på bröllopsnatten så skulle det innebära att inte en enda muslimkille har drabbats av någon könssjukdom i Sverige! Rätt eller fel?

jag har inte påstått något sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAAHHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

jag har inte kallat dem annat än muslimer. Det jag ifrågasätter är att du drar alla muslimer över en och samma kam.

Jag drar inte alla muslimer över en o samma kam eftersom inte SAMTLIGA muslimer i Sverige omskär sina småflickor. Men av de stora religioner som är representerade i Sverige... kristna, katoliker, judar, muslimer, buddister o hinduer så är det mig veterligen ENBART muslimerna som omskär sina småflickor. Rätta mig om jag har fel!? Nu snackar jag alltså ENBART om Sverige.

passaro:

jag har inte påstått något sådant.

Samma sak här. Jag påstår inte att ALLA muslimkillar är ute o knullar runt samtidigt som de ställer 100% KRAV på sina tilltänkta muslimtjejer att de MÅSTE VARA oskuld på bröllopsnatten. Men det är uppenbart en väldigt stor grupp eftersom alltför många muslimkillar kallar de svenska tjejerna för horor! [sad] ... [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bööh:

HAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAAHHAHA

Du behöver inte skriva något... det räcker med att titta på din avatar så ser jag att du är glad... väldigt glad. Btw, roligt att se att jag glädjer dig. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Rätta mig om jag har fel!? Nu snackar jag alltså ENBART om Sverige.

Hur skall jag och du veta om det enbart förekommer bland viss muslimsk befolkning här i Sverige?
Religionen är inte det väsentliga om man skall kolla på sådant här.

TheSpookyMan:

Samma sak här. Jag påstår inte att ALLA muslimkillar är ute o knullar runt samtidigt som de ställer 100% KRAV på sina tilltänkta muslimtjejer att de MÅSTE VARA oskuld på bröllopsnatten.

TheSpookyMan:

Men det är uppenbart en väldigt stor grupp eftersom alltför många muslimkillar kallar de svenska tjejerna för horor! [sad] ... [mad]

Ställer dessa killar alltså dessa krav på sina tjejer?[rolleyes]

Förövrigt, hur kan du se att någon snubbe är muslim eller inte? Inte så att det står skrivet i pannan på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

när hörde man senast talas om en kvinnlig muslimsk terrorist?

Bor du under en sten?!

TheSpookyMan:

Bara för att du tycker att alla muslimska flickebarn ska omskäras o könsstympas så behöver väl inte alla tycka som du?

Värdelös argumentation. Att attackera och bestämma någon annans åsikter är antagligen det mest värdelösa man kan göra i en diskussion.

passaro:

Seriöst, du måste ju vara den mest korkade personen någonsin, som har existerat.

[love]

TheSpookyMan:

Hur många muslimska pappor i Sverige tror du uppskattar att deras döttrar umgås med svenska killar o lever som normala svenska tonårstjejer gör o är ute o dricker, går på disco o knullar runt?

Mina vänner med kristna fäder är betydligt mer tillbakahållna än de muslimska jag känner, tveklöst.

passaro:

vad jag vet så knullar inte gemene svensk tjej heller runt bara för att de är av svensk nationalitet.

Jo, jag knullar endast för att jag har svenska gener.

TheSpookyMan:

Jag diskuterar könsstympning av småflickor som förekommer i Sverige!

Och hur ofta förekommer det?[rolleyes]
Kom med lite källor så kanske man kan ta dig lite seriöst.

Mawns:

Jag tänker bli terrorist och döda alla svenska rasister, bara för att jämna ut brottsstatistiken lite. Folk som du kommer vara först på min hitlist.

Älskar dig<3

TheSpookyMan:

hur många KRISTNA FLICKEBARN tror du omskärs I Sverige? I jämförelse med muslimska flickebarn i Sverige?

Tror inte det är någon stor skillnad alls för i Sverige sker i princip ingen omskärning av flickor eftersom de, i dessa radikala och ovanliga fall, tas till sina hemländer för detta ärende.

TheSpookyMan:

Jag använder mitt sunda förnuft! Gör likadant du så kanske vi eventuellt kommer en bit i den här debatten. [wink]

Du tycker inte att det är konstigt att du inte får medhåll från någon? Alls? Om det är sunt förnuft menar jag....

TheSpookyMan:

Jag diskuterar inte religionen Islam utan jag diskuterar de troende... de fysiska individerna. Då benämner jag dom som just... muslimer!

...du är inte riktigt klok, det är exakt samma sak, du drar personer över en och samma kam vilket är totalt värdelöst (återigen var vi tillbaka vid värdelöst, ser du ett mönster?).

TheSpookyMan:

Btw, det heter inte

TheSpookyMan:

omskärda

TheSpookyMan:

på svenska!

Det heter omskurna.

TheSpookyMan:

Med ditt antaganda... eller påstående... att alla muslimkillar skulle vara oskulder på bröllopsnatten så skulle det innebära att inte en enda muslimkille har drabbats av någon könssjukdom i Sverige!

TheSpookyMan:

Jag använder mitt sunda förnuft!

Det här går inte ihop, inte ens lite. Det är inte sunt förnuft, utan det är värdelös trångsynthet och idioti, att försöka lasta över påstådda åsikter på en annan person.

Om du ska försöka hålla en seriös diskussion samt argumentation så bör du möjligen tänka på detta:
Kom inte med påståenden utan källor
Använd korrekta argument
Attackera inte
Hitta inte på motpartens åsikter
Och så vidare...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Förövrigt, hur kan du se att någon snubbe är muslim eller inte? Inte så att det står skrivet i pannan på dem.

Wtf?![tard][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde väl vara glad om någon om de förflyttas från de "Svenska" skolorna. [confused]


   
SvaraCitera