Aviseringar
Rensa alla

Ensamma gamlingar


seasaw

OF 5:

men gamla brukar uppskatta sällskap

kan bekräfta det OF 5 säger här, vissa gamlingar är verkligen pratglada och fina att ha och göra med!


   
SvaraCitera

brukar prata med gamla.

de brukar ha spännande anekdoter.


   
SvaraCitera

nubbie:

Mm, tänker göra det. Gamlingar kan ha många intressanta saker att berätta om också, de brukar vara trevliga att umgås med.

Det är fint att ha vänner i olika åldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

tycker många gamlingar är elaka då de inte gillar ungdomar

Du borde sluta vara en sån ungdom som gamlingar ogillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir sorgsen av alla som fikar själva [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Kom på att jag har värdens gulligaste bild på mormor och morfar, google råkade fotografera dom på sin gata när dom tog streetview bilder [smile]

<3

Så hemskt att förlora sin partner efter så många år. Min farmor och farfar var tillsammans i nästan sextio år och så bara dog farfar. Efter ett helt liv tillsammans. Måste kännas så hemskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

<3Så hemskt att förlora sin partner efter så många år. Min farmor och farfar var tillsammans i nästan sextio år och så bara dog farfar. Efter ett helt liv tillsammans. Måste kännas så hemskt.

Mormor och morfar dog med 1veckas mellanrum. Var tråkigt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Mormor och morfar dog med 1veckas mellanrum. Var tråkigt

De slapp i alla fall leva ensamma. Min farmor har varit singel since -76.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

värdens gulligaste bild på mormor och morfar

Sånt där brukar gå i varannan generation, så du kan vänta dig ett förhållande med en kvinna du älskar för resten av era liv sedan! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Du är nog för lång för att kunna se ynklig ut.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Vad tycker/tänker ni?

framtiden vi har att se fram emot ålderdom,ensamhet och elände. Förhoppningsvis blir man aldrig så gammal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

framtiden vi har att se fram emot ålderdom,ensamhet och elände. Förhoppningsvis blir man aldrig å gammal.

Tycker inte att tanken på att bara åldras är särskilt skrämmande/jobbig, känns som en rätt mysig tid ändå, förutsatt att man inte är alltför beroende av andra trots att man bara är typ 80-ish.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

tycker många gamlingar är elaka då de inte gillar ungdomar

det är sant och invandrare ogillar dom med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var med om nåt liknande häromdagen.. en tant satt och fikade för sig själv och läste tidningen.. Och jag tänkte att jag inte skulle ha nåt emot att ligga med henne if she was up for it, så att säga, men det kan man ju inte gå och säga till folk hahahhhaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Min farmor och farfar var tillsammans i nästan sextio år och så bara dog farfar. Efter ett helt liv tillsammans. Måste kännas så hemskt.

Min mormor & morfar hade varit ihop sedan 45, dvs nästan 70 år tills morfar dog inatt, bara några timmar efter sin födelsedag.


   
SvaraCitera