Aviseringar
Rensa alla

ensamt...


internet:

Det Finns Mode Och Så Finns Det Mode

Jag tänker på och tror även att trådskaparen syftar på det "mode" som de flesta tonårstjejer brukar mena.


   
SvaraCitera

ok [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Fast jag tror nog att alla människor har mer inom sig än vad du tror. Du behöver bara titta lite extra noga. Det finns många som inte tycker om att festa och liknande - jag är en av dem. Ändå har jag lyckats finna fantastiska människor som jag värderar något så oerhört högt.

jo det klart det finns det, men inte i min klass o det är dem ända jag umgås med om man säger så. sen är jag kanske kräsen, men jag vill känna mig bekväm i en kompis relation. jag vill kunna visa den jag är. o det kan jag inte alltid i skolan o kring dem människorna.

Hjärtlös:

Vadå för sanning? Jag tycker inte alls du verkar vara en såkallad "tönt".

ne men typ att dem ska få reda mer om mig o tycka att jag är konstig, o sen typ att jag kanske aldrig har gjort massa grejer som dem tycker man borde gjort i min ålder osv. fast jag har lärt mig att gå min egen väg. men att någon ska fråga om sånt ger mig panik. men dem vet att jag inte e som dem o du brukar inte folk fråga, om dem märker att man inte vill. o sen ja jag venne men hemligheter, som jag vet kan komma fram o skit. svårt o förklara. men jag har varit "tönt" o är troligtvis det fortfarande eftersom jag inte gör som alla andra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dags att vända om då
gör något så du känner finns något värde i, något som gör dig gladare. något som får dig att växa.
lite svårt för mig att skriva vad du ska göra då jag inte direkt varit i denna situationen, att ha dålig självkänsla, självförtroende och så, men något måste du kunna göra för att må bättre.
det bästa vore att du vågar ta kontakt mer med folk och blir den som frågar om de vill hitta på något.
__

jag försöker men det är skit svårt.
o nej det känns bara som jag tränger mig på, o sen är inte dem i min klass riktigt min stil typ... o vet inte vart jag ska hitta vänner annars. jag försöker med typ aktiviteter men skit svårt... ;|||


   
SvaraCitera

whatif:

inte gör som alla andra...

[y] Bara positivt ju!


   
SvaraCitera

whatif:

men jag har varit "tönt" o är troligtvis det fortfarande eftersom jag inte gör som alla andra...

men vem vill följa strömmen och göra som alla andra?
jag skiter totalt i om folk kallar mig tönt, nörd, idiot, whatever så länge jag själv är lycklig och glad över min tillvaro.
hellre vara mig själv än att försöka vara som alla andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

nej, du behöver bara bygga upp din karaktär

mhm.. har du många vänner?


   
SvaraCitera

whatif:

har du många vänner?

ja, men är oftare ensam än i sällskap


   
SvaraCitera

Personligen känner jag mig mer ensam kring andra.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Bara positivt ju!

jo det klart, men det blir svårt o hitta vänner då..;o


   
SvaraCitera

whatif:

jo det klart, men det blir svårt o hitta vänner då..;o

Men när du hittar några är de antagligen bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

men vem vill följa strömmen och göra som alla andra?jag skiter totalt i om folk kallar mig tönt, nörd, idiot, whatever så länge jag själv är lycklig och glad över min tillvaro.hellre vara mig själv än att försöka vara som alla andra

ne det klart, det vill jag inte. o det är ingen som säger det längre, men jag är bara rädd att det ska bli som förut...
jag måste alltid tänka så jag gör o säger rätt typ..


   
SvaraCitera

whatif:

jag kanske aldrig har gjort massa grejer som dem tycker man borde gjort i min ålder

Skulle jag tänka så hade jag inte gått utanför dörren. Ligger väldigt långt efter på rätt många områden. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Men när du hittar några är de antagligen bättre.

jo det har du helt rätt i.
har inte haft några vänner i stan som jag umgås med på fritiden på 2 o ett halv år. så jag klarar det, men det blir drygt i längden.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Buddah:

Skulle jag tänka så hade jag inte gått utanför dörren. Ligger väldigt långt efter på rätt många områden.

jag vet att dem mesta kanske inte dömer en efter det... men jag bara råka tänka på det. men samtidigt är jag glad att jag inte gör som alla andra. jag har egna prioriteringar o mål med saker, medans dem kommer hitta sin såna senare i livet för dem använder den tiden nu till att göra massa skit dem kanske ångrar senare...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Liebestraum:

ja, men är oftare ensam än i sällskap

okej.. o det känns bättre o vara ensam än i sällskap?


   
SvaraCitera

whatif:

jag vet att dem mesta kanske inte dömer en efter det... men jag bara råka tänka på det.

Tips: Sluta tänk, gör.


   
SvaraCitera