Aviseringar
Rensa alla

Epic Fail dag 🙁


Ämnesstartare

[cry]

Det började när jag fick reda på att mitt xbox live på min profil hade blevit låst, jag kan låsa upp det igenom att ändra min contact info.

Eftersom när jag använde mitt visa kort för att betala en månads gold så använde jag inte samma addres osv som min profil och därför blev det låst..

Och för att kunna ändra infon så måste jag kunna min email som hör till profilen. Problemet är att det är en kompis som skapade den emailen så bara han kan lösenordet (om han nu kommer ihåg det)

Och han svarar värken på hemtelefon eller mobil.

+ att jag har sagt till hans brorsa att säga till Jeppe (som kan lösenordet) att ringa upp mig men brorsan gör /ignore på mig [cry]

+ att mitt grafik-kort gick sönder idag så kan inte lira på datorn heller. Perfekt eftersom jag förhoppningsvis får min nya wide-screen skärm som jag skulle lira på [n]

Vad säger ni? Epic fail inför Christmas [n]


   
Citera
Ämnesstartare

ynk


   
SvaraCitera

Åh fyfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massera snoppen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

ynk

i couldn´t agree more


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tkr inte man ska Spela runt Julafton man ska ha Fötterna på jorden och Känna på Mänskligkontakt ingenting annat.


   
SvaraCitera

DoktorMaJk:

Epic fail

DoktorMaJk:

?

Epic fail hade varit om snubben på support hade kommit hem till dig, tagit dig i prutten, stampat sönder din xbox och tagit ditt VISA-kort för att slutligen informera dig om att din profil inte alls var låst utan att du bara missat att din ISP bara hade driftsstörningar för tillfället.

Jippi, julen är räddad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det måste kännas asså. >_>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Det måste kännas asså. >_>

Det gör det sötnos...

dödgrävarn:

Epic fail hade varit om snubben på support hade kommit hem till dig, tagit dig i prutten, stampat sönder din xbox och tagit ditt VISA-kort för att slutligen informera dig om att din profil inte alls var låst uta

Hellre det faktist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Tkr inte man ska Spela runt Julafton man ska ha Fötterna på jorden och Känna på Mänskligkontakt ingenting annat.

Har ingen att göra det med [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera