Aviseringar
Rensa alla

Epilera benen?


Ämnesstartare

Till de här med hår på benen, alla får göra som de själva vill men personligen tycker jag att det "ser bättre ut" att vara hårlös än att gå runt med naturliga benvärmare.

Jag tänkte att jag skulle epilera benen i dag, men varje gång jag startar epilatorn och hör de mördande ljuden ångrar jag mig.

Så, finns de något sätt att få bort håret utan att de ska göra så dödans ont?
Vill ju inte raka bort håret då jag bara får grövre hårstrån och tror att jag kommer sluta som en apa om ja rakar.


   
Citera
Ämnesetiketter

Malinmalinmalins:

Vill ju inte raka bort håret då jag bara får grövre hårstrån

Myt.


   
SvaraCitera

Malinmalinmalins:

Till de här med hår på benen, alla får göra som de själva vill men personligen tycker jag att det "ser bättre ut" att vara hårlös än att gå runt med naturliga benvärmare.

du behöver inte försvara dej, många kvinnor rakar benen[blush]


   
SvaraCitera

vaxa då. går ju snabbt så smärtan är inget problem då.


   
SvaraCitera

Randroid:

Myt.

hade vart najs om det funkade dock, men då mhade jag gått omkring renrakad iaf, så ne är väl tur att det inte stämmer då..[blush] nvm[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vaxa då. går ju snabbt så smärtan är inget problem då.

tycker inte att vax man köper färdigt är speciellt bra, får inte bort allt och känns lite ovärt att lägga 600 i månaden på att få hårfria ben


   
SvaraCitera

men raka då... håren blir inte tjockare som sagt.


   
SvaraCitera
Paseo

jag har rakat mina ben i flera år, håret blir inte grövre och bena blir lena och fina. inga problem.


   
SvaraCitera

Sandpappersgrejen från eppilette är också bra. Brukar göra framför tvn. Föga populärt. Fast mer populärt än när jag vaxar benen framför tvn. Men det minst populära är placersanvändning med spottkopp vid tvn.
(obs gör jättesällan detta med sällskap. typ aldrig. är ingen totalslusk)


   
SvaraCitera

*väntar spänt på frieripm*


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera