Aviseringar
Rensa alla

Er alfahanne är nu tillbaka


Ämnesstartare

Hoppas ni inte har saknat mig FÖR mycket. Jag blev alltså anklagad och avstängd i ett dygn för ett brott jag inte ens begått. Jag tänker inte nämna några namn men *host*Time*host* jag förlåter dig för ditt lilla snedsteg. Alla gör vi misstag ibland. Men jag måste varna dig; jag känner en hel del advokater så jag kan stämma dig om detta upprepas en gång till. Nu vet du det. Men för den här gången är det okej.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det hände även mig för några år sedan. Blev inte avstängd men fick en varning. kunde dock inte bevisa att jag inte skrev något som bröt mot reglerna i mitt inlägg eftersom moderatorn gav mig en varning och raderade hela inlägget. istället hänvisade moderatorn till att det var upp till dom andra att bedöma det. så det blev ju ingenting av det. bevisen var raderade och moderatorerna har även en förmåga att hålla varandra om ryggen det är min åsikt

vad var det för brott du begick?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hyser stort förtroende för time överlag, om det är något som väcker misstro hos mig gentemot henne i moderatorkapacitet så är det snarast att hon inte är nog radikal i sina metoder. huruvida det innebär att du borde blivit låst i en vecka, eller att hon borde skickat um:s dödspatruller direkt, är upp till debatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta tramsa.


   
SvaraCitera
time
 time

Stekaren: Men jag måste varna dig; jag känner en hel del advokater så jag kan stämma dig om detta upprepas en gång till.

Mycket glad

Det gör jag också, för den delen, men det hör inte hit. Du är medlem på sidan och följer därefter sajtens regler. Gör du inte det så låser jag dig. Det är inte svårare än så.

Eftersom vi eftersträvar att moderera öppet och ge er klara besked kan jag nu direkt berätta för dig, än en gång, att du inte blev låst utan grund. Du kallade en användare för slampa. Du fortsatte gå off topic i en tråd, trots tillsägningar, och till på köpet var du extremt sexistisk. Det är inte okej. Folk reagerade negativt på vad du skrev. Jag låste dig. Så enkelt är det.

Jag skriver det öppet här och nu eftersom du valt att påstå att jag stängt ditt konto utan grund, detta trots att jag uppgav anledningar inte bara en utan tre gånger - i ditt låsningsmeddelande och till båda användarna som pmade mig och frågade varför. 


   
SvaraCitera

Du börjar med bravur ser jag :O


   
SvaraCitera

kommer du även vara en sådan förälder som stämmer skolan för att din unge fått en tillrättavisning pga hen mobbat andra barn?

K


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1379939_758002220881809_1254999211_n.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren, den här kvinnan är helt klart förblindad av maktmissbruk och definitivt inte lämplig för att vara admin.

Mig gick hon bärsärk på och låste permanent, UTAN NÅGON SOM HELST motivering. Jag känner också en hel del advokater samt domare så jag tycker vi stämmer henne in på trosorna om hon inte ger oss båda en OMEDELBAR ursäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:
Det hände även mig för några år sedan. Blev inte avstängd men fick en varning. kunde dock inte bevisa att jag inte skrev något som bröt mot reglerna i mitt inlägg eftersom moderatorn gav mig en varning och raderade hela inlägget. istället hänvisade moderatorn till att det var upp till dom andra att bedöma det. så det blev ju ingenting av det. bevisen var raderade och moderatorerna har även en förmåga att hålla varandra om ryggen det är min åsikt

vad var det för brott du begick?

Hon tyckte jag förtryckte kvinnor. Jag blir förtryckt här varje dag men det är ingen som ger mig stöd eller bannar förtryckande douchebags. 

elverpigen:
kommer du även vara en sådan förälder som stämmer skolan för att din unge fått en tillrättavisning pga hen mobbat andra barn?K

Min unge behöver inte vara en mobbare så länge han får den respekt han förtjänar. Att jag gör som jag gör är för att jag måste, för jag gör allt som krävs för att nå toppen av berget! Det kunde varit på ett annat sätt om ni inte vore så otrevliga mot mig. Och titta på Ragnar den stackarn. Han är så snäll och erbjuder sitt HEM till oss för UM-träffen men inte ens kan ni artigt tacka nej. Ni skiter i honom och behandlar honom som luft bara för att ni inte känner honom. Trodde träffarna var till för att man skulle lära känna varandra. Backar man undan och är passiv hela tiden, då kommer man inte långt. Nu var inte det riktat just till dig Elvira men alla som har klagat på att vi inte har nånstans att vara på träffen.

time:

Mycket glad

Det gör jag också, för den delen, men det hör inte hit. Du är medlem på sidan och följer därefter sajtens regler. Gör du inte det så låser jag dig. Det är inte svårare än så.

Eftersom vi eftersträvar att moderera öppet och ge er klara besked kan jag nu direkt berätta för dig, än en gång, att du inte blev låst utan grund. Du kallade en användare för slampa. Du fortsatte gå off topic i en tråd, trots tillsägningar, och till på köpet var du extremt sexistisk. Det är inte okej. Folk reagerade negativt på vad du skrev. Jag låste dig. Så enkelt är det.

Jag skriver det öppet här och nu eftersom du valt att påstå att jag stängt ditt konto utan grund, detta trots att jag uppgav anledningar inte bara en utan tre gånger - i ditt låsningsmeddelande och till båda användarna som pmade mig och frågade varför. 

"Kallde en användare för slampa" jag blir kallad betahanne varje dag här men inte fan bannar du folk som kränker mig på det viset! En fråga till; hur länge är Ragnar bannad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad beta att bli kränkt för en sån sak. Gå be din mamma om tröst istället för att skriva trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ragge:
Stekaren, den här kvinnan är helt klart förblindad av maktmissbruk och definitivt inte lämplig för att vara admin.

Mig gick hon bärsärk på och låste permanent, UTAN NÅGON SOM HELST motivering. Jag känner också en hel del advokater samt domare så jag tycker vi stämmer henne in på trosorna om hon inte ger oss båda en OMEDELBAR ursäkt.

Där är du, äntligen!Mycket glad
Kan inte annat än instämma, att stänga av två medlemmar bara för att hon kan är ju höjden av maktmissbruk. Men det är som mrman sa till mig igår, hon blir konstigare för varje dag som går. Det var ju därför han tog bort henne som fb-vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är synd att du inte blev permabannad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deluxe:
Fan vad beta att bli kränkt för en sån sak. Gå be din mamma om tröst istället för att skriva trådar.

Det är kränkande att höra detta som alfahanne. Men det vet väl inte du nånting om.


   
SvaraCitera