Aviseringar
Rensa alla

Er alfahanne är nu tillbaka


Ämnesstartare

FruLiten:
Tycker det är synd att du inte blev permabannad. 

Varför kan inte du lika gärna bli permabannad? Du är ju taskig du med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Det är kränkande att höra detta som alfahanne. Men det vet väl inte du nånting om.

Hahaha en alfahanne skulle inte ens bry sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA, ni är för roliga asså 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Där är du, äntligen!Mycket glad
Kan inte annat än instämma, att stänga av två medlemmar bara för att hon kan är ju höjden av maktmissbruk. Men det är som mrman sa till mig igår, hon blir konstigare för varje dag som går. Det var ju därför han tog bort henne som fb-vän.

Anmäl

Citera

Tror uttrycket stämmer att makt korrumperar och absolut makt korrumperar absolut. Speciellt när det gäller kvinnor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej alfahannen vad kul att du e här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ragge:

Tror uttrycket stämmer att makt korrumperar och absolut makt korrumperar absolut. Speciellt när det gäller kvinnor.

Det är deras sätt att agera, när de ändå levt i en mans värld i alla tider. Och att feminism skulle vara jämställdhet är den största lögn som finns.

ennie:
hej alfahannen vad kul att du e här

Tack, kul att nån iallafall kan uppskatta en äkta alfahanne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deluxe:

Hahaha en alfahanne skulle inte ens bry sig.

Som sagt det vet inte du nånting om, beta som du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Tack, kul att nån iallafall kan uppskatta en äkta alfahanne.

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Det är deras sätt att agera, när de ändå levt i en mans värld i alla tider. Och att feminism skulle vara jämställdhet är den största lögn som finns.

Håller fullständigt med. Feminism handlar bara om att kvinnan ska härska över mannen. Hade feministerna fått som dom ville hade dom tvångskastrerat alternativt dödat alla män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan säga att vi tar många beslut tillsammans i modkåren, detta var ett utav dem. Så att anklaga och hänga ut Time är felaktigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ragge:

Håller fullständigt med. Feminism handlar bara om att kvinnan ska härska över mannen. Hade feministerna fått som dom ville hade dom tvångskastrerat alternativt dödat alla män.

Japp så äre, akta dig för kvinnor, de kanske lurar hem dig o dödar dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Som sagt det vet inte du nånting om, beta som du är.

Jaha, känner du dig hotad, som en betahanne? Blink 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ragge:

Håller fullständigt med. Feminism handlar bara om att kvinnan ska härska över mannen. Hade feministerna fått som dom ville hade dom tvångskastrerat alternativt dödat allaarrow-10x10.png män.

Brist på förståelse ?  Nej det står för att kvinnor vill ha lika hög lön , status , och Behandlas/mötas lika i samhället XD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Du är medlem på sidan och följer därefter sajtens regler. Gör du inte det så låser jag dig. Det är inte svårare än så.

Eftersom vi eftersträvar att moderera öppet och ge er klara besked kan jag nu direkt berätta för dig, än en gång, att du inte blev låst utan grund. Du kallade en användare för slampa. Du fortsatte gå off topic i en tråd, trots tillsägningar, och till på köpet var du extremt sexistisk. Det är inte okej. Folk reagerade negativt på vad du skrev. Jag låste dig. Så enkelt är det.

Jag skriver det öppet här och nu eftersom du valt att påstå att jag stängt ditt konto utan grund, detta trots att jag uppgav anledningar inte bara en utan tre gånger - i ditt låsningsmeddelande och till båda användarna som pmade mig och frågade varför. 

Och med det sagt tänker jag låsa tråden.
Först vill jag bara tillägga att flera mods står bakom låsningen av er, och på samma sätt som vi inte accepterar sexistiska uttalanden (och detta gäller förstås även uttalanden riktade mot män – var vänliga anmäl om ni känner er utsatta) så accepterar vi inte heller trakasserier och hotelser mot enskilda moderatorer. Punkt!


   
SvaraCitera