Aviseringar
Rensa alla

Er bästa facerape? [smile]


Ämnesstartare

Innan jag skulle gå och sova igår ändade jag min kompis födelsedatum på Facebook så det såg ut som om han fyllde år idag istället för i januari som han egentligen gör. Nu läser jag alla grattismeddelanden och skrattar så jag knappt får luft.

Har ni någon extra lyckad facerape som ni kommer ihåg? [bigsmile]


   
Citera

Nä, sysslar ej med sådant.


   
SvaraCitera

Har inte Assbook.


   
SvaraCitera

neh, jag har väl ingen jättebra.

men jag ändrade mitt "i ett förhållande med..." till "singel" för att pojkens kompis sa att jag skulle göra det. pojken blev helt förtvivlad och "??!!!!??!!?!?!?!". så det var min halvkompis bästa facerape!


   
SvaraCitera

besparar andra från lidandet


   
SvaraCitera

Men va, var det roligt?


   
SvaraCitera

Har flertalet gånger facerape:at Anarkandi och skrivit diverse lovord/uttryckt trånad gällande kött. Hans mor har blivit lika glad var gång, dock har inte övriga gått på det lika väl efter sisådär fem gånger. Några gånger uppstod hätsk debatt, var skoj. [blush]


   
SvaraCitera

blev faceraped 1 gång.
personen skrev nazistiska grejor, arabskämt, gillade sidor för sionism och emot islam och postade bilder på hakkors.

blattarna på min vänlista var inte så glada. [blush]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Hans mor har blivit lika glad var gång, dock har inte övriga gått på det lika väl efter sisådär fem gånger.

[love] jag blir lika glad som modern, i vart fall.

Dold text: mvh bob


   
SvaraCitera

anisokori:

[love] jag blir lika glad som modern, i vart fall.

Allt roligt att glädja någon. [cute]

MVH Rikard Palm


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
time
 time

Har en militant köttätare till vän som plötsligt en dag utropade att han inte tänker stödja köttindustrin mer och ska bli vegan. [blush] Oooooj vilket ramaskri det blev.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Har en militant köttätare till vän som plötsligt en dag utropade att han inte tänker stödja köttindustrin mer och ska bli vegan. [blush] Oooooj vilket ramaskri det blev.

[love]


   
SvaraCitera

Fast denna tråd ligger nog lite fel, då den inte handlar om datorer.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Datorer och IT


   
SvaraCitera