Aviseringar
Rensa alla

Er bästa facerape? [smile]


Har aldrig gjort någon, men min mamma har loggat in och skrivit ''Sitter här o fiser lite.'' och sen ''Fiser lite till.'' i min logg...


   
SvaraCitera

Sagitta:

men min mamma har loggat in och skrivit ''Sitter här o fiser lite.'' och sen ''Fiser lite till.'' i min logg...

[love]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Har aldrig gjort någon, men min mamma har loggat in och skrivit ''Sitter här o fiser lite.'' och sen ''Fiser lite till.'' i min logg...

hahaha [love]

tror en stor del av min killes statusar egentligen är skrivna av mig. eller ja, det är så. [cute] men måste sluta med det tror jag.


   
SvaraCitera

Vad är Facebook och varför skulle man vilja ha det? Tacka vet jag Bilddagboken!


   
SvaraCitera

Aldrig gjort. Hur kommer ni åt era vänners facebookkonton för övrigt eller hur kommer de åt era? Gissar lösenordet eller vad?


   
SvaraCitera

Tycker det är lite fånigt. //tant


   
SvaraCitera

sommarpojke:

Aldrig gjort. Hur kommer ni åt era vänners facebookkonton för övrigt eller hur kommer de åt era? Gissar lösenordet eller vad?

man är inloggad typ i skolan och så går man där ifrån eller så är man inloggad hemma och har folk över på besök.


   
SvaraCitera

Måste varit Lina, hon var väl kanske 8 då. Band fast henne i ett träd och jävlar, vad den munnen var tight! Det är så härligt när läpparna bara nätt och jämt når runt ollonet, spänner så skönt! Höll säkert på i tre timmar, men den sista timman var lite tråkigare då hon börjat kallna.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Måste varit Lina, hon var väl kanske 8 då. Band fast henne i ett träd och jävlar, vad den munnen var tight! Det är så härligt när läpparna bara nätt och jämt når runt ollonet, spänner så skönt! Höll säkert på i tre timmar, men den sista timman var lite tråkigare då hon börjat kallna.

that's just sick!


   
SvaraCitera

qazedctgb:

that's just sick!

Då vill du inte veta vad jag gjorde när jag tagit loss hennes kropp [blush]


   
SvaraCitera

sommarpojke:

Hur kommer ni åt era vänners facebookkonton för övrigt eller hur kommer de åt era?

Smartphones är oftast inloggade från början... Stjäla mobilen en stund av ouppmärksam vän är enkelt!


   
SvaraCitera

KingGurka:

men den sista timman var lite tråkigare då hon börjat kallna.

hahaha jag brast ut i ett "omg"
vad hemsk du är


   
SvaraCitera

KingGurka:

Måste varit Lina, hon var väl kanske 8 då. Band fast henne i ett träd och jävlar, vad den munnen var tight! Det är så härligt när läpparna bara nätt och jämt når runt ollonet, spänner så skönt! Höll säkert på i tre timmar, men den sista timman var lite tråkigare då hon börjat kallna.

Hahahahaha


   
SvaraCitera

honolulu:

hahaha jag brast ut i ett "omg"
vad hemsk du är

Om du vill kan jag göra så med dig med? Vi får bara hitta en lämplig skog.


   
SvaraCitera
smisk

Har ett pågående facerape med min bästa kompis konto, tillsammans med två andra vänner. Så jävla episkt.
Hon är inloggad på min mobil, och har inte blivit utloggad på flera veckor. Så varje gång vi är ute, eller bara hon, så brukar jag och några andra vänner göra något kul. Tex byta namn på henne (Günther von Sursill) eller födelsedagsdatum eller ändra relationsstatus eller skriva roliga statusar.

Vi har låg humor. Och hon vet fortfarande inte om att det är vi.

[cool]


   
SvaraCitera