Aviseringar
Rensa alla

Era drömmar om framtiden


Ämnesstartare

Har ni några framtidsdrömmar?
Brukar ni skapa fina drömmar som ni vill förverkliga?
Vad drömmer ni om?
Vad har ni drömt om?

Drömmar[love]


   
Citera
Ämnesstartare

Gör det väldigt ofta [blush].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde att jag blev jagad av en kalkon[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. En hemlig dröm.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Gör det väldigt ofta .

Aa jag med, när jag gick på dagis drömde jag t.ex. om att ha en stor herrgård i England o gifta mig med en rödhårig finklädd man med hornglasögon och skägg ständigt bärande en bok [blush]

lillkuken:

Drömde att jag blev jagad av en kalkon

Ooh var den en jättekalkon? Såg direkt för mig en enorm galen kacklandes rosa kalkon springer efter dig o blir en stekt kalkon o så åker du in i kalkonkroppen o så åker ni in i ugnen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Aa jag med, när jag gick på dagis drömde jag t.ex. om att ha en stor herrgård i England o gifta mig med en rödhårig finklädd man med hornglasögon och skägg ständigt bärande en bok [blush]

Åh [love]. Har massa drömmar. Och planer [blush].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Har massa drömmar. Och planer .

Aa det är kul att planera! Kan hålla på med det hur mycket som helst så länge det gäller ett år+ in i framtiden, det är inte kul att planera typ nästa vecka o sånt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Ooh var den en jättekalkon? Såg direkt för mig en enorm galen kacklandes rosa kalkon springer efter dig o blir en stekt kalkon o så åker du in i kalkonkroppen o så åker ni in i ugnen

Aa, kommer bara ihåg att den jagade mig på stan och var typ lika stor som 1 hus[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillkuken:

Aa, kommer bara ihåg att den jagade mig på stan och var typ lika stor som 1 hus

Woo så den var stor! Det måste varit tanketelepati mh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Aa det är kul att planera! Kan hålla på med det hur mycket som helst så länge det gäller ett år+ in i framtiden, det är inte kul att planera typ nästa vecka o sånt [blush]

Jaa precis! Typ titta på hus och såna grejer, skolor och utbildningar.. Det är jättemysigt ju [blush].


   
SvaraCitera
mynona

Ingen specifik stor framtidsdröm, även om det finns enskilda saker jag skulle vilja göra. Jag har idéer till böcker jag vill skriva, men det känns inte som drömmar utan snarare som en uppgift att utföra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drömmer massa ouppfyllbara drömmar. gör allt för att bli av med dom och se världen med lite mer realism istället.


   
SvaraCitera

Hur deprimerande det nu låter, så har jag inte några direkta drömmar om framtiden. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har kunnat uppfylla dom flesta av mina drömmar förr eller senare (ibland har det tagit några månader, ibland år) för att dom flesta av dom är inte omöjliga och uppnåeliga. Så frågan är - är det en dröm om det är något man själv kan uppfylla? Eller ska en dröm vara något som man med största sannolikhet aldrig kan uppnå? Är det ouppnåeligheten som definierar huruvida det är en dröm eller inte? Typ måste en dröm vara att permanent flytta ut i rymden, bestämma över världen, vara världens rikaste eller sånt trams? Exemplen var överdrivna, det förstår ni, men jag tycker att många har ouppnåeliga drömmar, så det får ju mig förstås att undra om det är vad som definierar huruvida en dröm faktiskt är en dröm, eller snarare en plan.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill känna lugn och harmoni och umgås med fler finisar.


   
SvaraCitera