Aviseringar
Rensa alla

era galnaste förälskelser


Ämnesstartare

Jag vill höra hur ni blir när ni är förälskade och alla galna saker ni gör då. eller jättenormala saker, vad vet jag. eller, kollar ni kanske in deras hus på flygfoto, försöker lukta in i deras skolskåp eller skriver brev ni aldrig postar, som jag? Shoot!


   
Citera
Ämnesstartare

Antar att normala saker är typ:
Söker upp på facebook och onanerar till profilbilden

Vad är onormala saker?


   
SvaraCitera

Kollar bara.


   
SvaraCitera

Fyfan, du är verkligen knäpp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kollade en gång upp vart en tjej bodde och råkade åka förbi henne [cool] Det coola var att hon satt på verandan och såg mig (har en rätt så utstickande bil)

Brukar alltid ta hennes kassa när jag handlar i mataffären (hon jobbar där) också.

Dock ingen förälskelse... men ändå. Hon är het [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig varit tillräckligt kär för att göra nåt galet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Dock ingen förälskelse... men ändå. Hon är het

Hahaha! Du är härlig.

Är också nyfiken på vad vissa personer gör för saker när de är förälskade.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förälskade mig i en pojke som bor i england, pga en snygg bild på honom och en massa intelligens
såg en annan bild på honom ett tag senare, blev äcklad och sårad.

var förälskad i en kille som rappar, han bor i karlstad och är född i det tecknet som jag kommer bäst överens med
snygg är han också
fin röst.
dock väldigt korkad och rebellisk, inge för mig.
bra att jag har hnm på fb iaf. han lade till mig, yay. obs, har typ aldrig snackat med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Hahaha! Du är härlig.

Ja men asså, jag hade nog gärna blivit lite mer än vän med henne [rolleyes] Men vi är liksom otroligt olika typer... och har en känsla av att hon har för högra krav också [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Ja men asså, jag hade nog gärna blivit lite mer än vän med henne Men vi är liksom otroligt olika typer... och har en känsla av att hon har för högra krav också

Menar att du är härlig eftersom att du gör såna saker för en tjej du inte ens är förälskad i. [cute] Önskar nästan jag kände dig personligen så jag kunde reta dig för det. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en gemensam vän som jag umgicks med men som jag aldrig ficktillfälle att prata med
tror han var homosexuell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Önskar nästan jag kände dig personligen så jag kunde reta dig för det. [cute]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

a

Men på ett snällt, vänskapligt sätt så klart. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Men på ett snällt, vänskapligt sätt så klart. [cute]

Men alltså... om vi säger så här. Jag SKULLE kunna vara förälskad i henne! Tvivlar inte på att jag skulle bli om jag pratade mer med henne osv. [sad]

Kom liksom en tjej emellan under tiden då jag pratade mer med henne... hennes fel [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar skriva "får jag chans på dej?" på en lapp och sen låter jag mamma gå fram med den lappen[blush] Dold text: mamma har fått asmånga flickvänner pga det[sad]


   
SvaraCitera