Aviseringar
Rensa alla

era små test suger


Ämnesstartare

Håll käft o gör en egen.

Så jävla lätt o gnälla på något utan att själv ens försöka göra det man nu gnäller om/på bättre[tired]

Jävla gnällsamhälle vi lever i[tired]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fler porriga giffar tack.


   
SvaraCitera

Biologen:

Fler porriga giffar tack.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Håll käft o gör en egen.

Så jävla lätt o gnälla på något utan att själv ens försöka göra det man nu gnäller om/på bättre

Jävla gnällsamhälle vi lever i

vrf kan du inte läsa

Biologen:

Fler porriga giffar tack.

xisco tar bort d som e bra på riktigt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

xisco tar bort d som e bra på riktigt [sad]

En sådan tråkmåns [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

En sådan tråkmåns

gjorde en ny tråd nu [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

vrf kan du inte läsa

vrf kna ud itne sikrav+

Allvarligt talat, varför kan du inte vara lite mer specifik? Jag har visserligen redan ett svar på den frågan, men tänkte ändå ge dig en chans.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

vrf kna ud itne sikrav+

Allvarligt talat, varför kan du inte vara lite mer specifik? Jag har visserligen redan ett svar på den frågan, men tänkte ändå ge dig en chans.

jag klagar på att folk vrider och vänder på allt för att de ska kunna sätta ett x mellan [], på vilket sätt skulle det hjälpa att jag gör en egen tråd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kryssar alltid sanningsenligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

jag kryssar alltid sanningsenligt

vet, du och jag har lite karaktär vi inser att utbyte av information blir meningslöst på många vis om man inte håller sig sanningsenlig.

skoja men jag tkr så iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

på vilket sätt skulle det hjälpa att jag gör en egen tråd?

1. För att svara på din fråga: Du tror ju dig själv vara så överlägset bättre än precis alla andra på precis allt, så då borde du ju kunna vara bra nog att göra en där folk inte kan vrida o vända på allt.

2. Du verkar vara förvånad över detta "fenomen", som om du inte alls vetat om att folk gör så, eller att det rent av finns dom som svarar helt oärligt, bara kryssar i utan att ens läsa.

[zzz]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

1. För att svara på din fråga: Du tror ju dig själv vara så överlägset bättre än precis alla andra på precis allt, så då borde du ju kunna vara bra nog att göra en där folk inte kan vrida o vända på allt.

Storchen84:

2. Du verkar vara förvånad över detta "fenomen", som om du inte alls vetat om att folk gör så, eller att det rent av finns dom som svarar helt oärligt, bara kryssar i utan att ens läsa.

ok?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Ändrad: I dag 12:55 av Xisco, ändrad 1 gång

Men den var väll inte så farlig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Jo[no-no]

Dekadent:

ok?

[y]

[love]


   
SvaraCitera