Aviseringar
Rensa alla

Era värsta fyllehistorier?


malmen
Ämnesstartare

Hej. Tänkte starta en alkoholtråd där du gärna får dela med dig av din första fylla, din värsta fylla, din pinsammaste fylla osv, bestäm själva. Tänkte i alla fall dela med mig av min första och mest misslyckade fylla. 

Det var lördag och en festival i stan. Jag var 14 år och typ 1,64 m lång och vägde runt 45 kilo. Jag och mina vänner hade fixat alkohol och och åkte moppe upp till en grillplats på ena sidan stan. Planen var att bli lite salongsberusade så att vi kunde vara mer öppna och sociala då vi skulle ner och träffa folk nere på festivalen i stan. Vi lämnade mopparna vid vägen och gick upp en bit in i skogen tills vi kom fram till grillringen där det redan låg tomma flaskor och cigarettpaket. Rätt som det var så började vi blanda vodka med cola, redbull osv. Vi hade även med oss lite cider som vi drack. Jag satt ner i ungefär 15 minuter och drack blandningen och cidern och ställde mig sedan upp och kände mig yr och vinglig. Mina vänner skrattade och vinglade även dom och sen bara kände jag sug efter mer och hällde upp mugg efter mugg med sprit. Jag kände mig lycklig och mysig då jag bara älskade mina vänner så jävla mycket. Jag öppnade mig helt och hållet och kramade alla pussade alla och sa hur lycklig jag var att vara deras vän. Det kändes som om jag flög och jag var bara helt obeskrivligt jävla glad. Jag minns att vi började gå in i skogen allihopa och jag följde efter. Hela tiden så vinglade jag och kände mig skrattig och glad. Det var som om jag plötsligt var bäst i världen och jag trodde att det var en dröm. 

Fyra timmar senare så vaknade jag i skogen mitt emot min vän Sofia och kunde knappt stå upp. Sofia låg och grät och ingen av dom som var med var nyktra nog att kunna hjälpa varken mig eller sofia upp på benen. Jag satte fingrarna djupt ner i halsen för att försöka kunna spy men lyckades inte alls. Efter ett tag kunde jag stå upp. Jag minns att jag vinglade i famnen på en annan vän till mig som satt ner och att jag kysste henne innan jag bara gick hem. Jag gick genom hela stan hem för jag hade ingen moppe, hade bara blivit skjutsad. Kom hem vid 2tiden till en arg pappa och gick direkt och la mig. Vaknade dagen efter med hjärtklappning och sånt jävla illamående. Jag la mig i duschen under kallt vatten samtidigt som jag kunde känna mina hjärtslag ända upp i öronen. Senare kände jag att jag behövde spy och spydde ut allt jag druckit och ätit dagen innan. Det forsade så starkt genom både näsa och mun och jag äcklades så jävla hårt.

Senare smsade mina vänner mig att jag tydligen visat kuken för alla, kysst sofia medans hon sov och spytt på hennes skor. Mådde så jävla illa och spydde hela dagen och lovade migsjälv att aldrig dricka igen, ett löfte som jag bröt bara två veckor senare.


   
Citera

Första gången jag söp efter att ha fyllt 20 och därmed fri tillgång på alkohol började jag dricak vid 13, hade typ inte ätit nåt heller pga stressad med att städa innan folk skulle till mig och föra. drack som fan hela kvällen, sen vinglade vi iväg tillrätt fest. vardär i fem minuter, hann hitta min bekantasom då var tillsammansmed mitt ex, vinglade fram till henne, sa HEJ DE VA LÄNGE SEN VI HAR HAFT SEX MED SAMMA KILLE, gick senmot toan, kräktes nerhela toan. hela handfatet (med propp i) helaväggarna (hur fan) och hela toaletten. fattar inget. min kompis hittade min telefon och ringde mamma som kom och hämtade mig och stoppade om mig med en filt på toagolvet och FOTADE MIG ME MIN MOBILKAMERA TYP 032994 GGR. sen vaknade jagvid 5 och mådde helt bra.


   
SvaraCitera

Råkade pissa på en tjej. Låter sjukt, men ska dra det som det var så fattar ni nog att det ej var med avsikt.

Jaja. Vanlig fest, drack mycket Jäger och Öl som vanligt. Det var förra sommaren och folk var både inomhus och utomhus. Jag blev pissenödig som fan och givetvis var toan upptagen med två pers som hade låst in sig pga diverse spyor och fyllor.
Så man fick helt enkelt leta sig ut mot trädgården och ut mot ett skogsbryn på baksidan. Nöden har fan ingen lag. Sagt och gjort, sprang dit och började pissa. Stod och filosoferade lite och efter 5sek eller något så hörde jag någon som sa mitt namn och kände en hand på min axel - och av ren reflex så vände jag mig om mot denne person, som råkade vara en tjej - och ja, ni kan ju gissa var pisset hamnade 🙁

Fan, såg hon inte att jag var upptagen? Antagligen inte.


   
SvaraCitera

Armagedda: och av ren reflex så vände jag mig om mot denne person, som råkade vara en tjej - och ja, ni kan ju gissa var pisset hamnade 🙁

hur reagerade hon? Fick du smeknamnet pissmannen sedan?


   
SvaraCitera

spydde på en buss, hoppade över spyan, trillade på knäna utanför buss1. tkte de va lite skämmigt så kollade i marken. sen kollade jag upp så stod där 2 poliser. ja bara: ja fyller 20 idag. fresh man lever. hade jag ej haft vänner som hoppade av hade man fått fira 20årsdag1 i fyllecell1 HEHEEHEHEEHEHE.


   
SvaraCitera

Har massor, men jag kan berätta en av de första. 

Jag hade ganska nyligen fyllt 18 men det spelade ingen roll för det fanns inga direkta uteställen i hålan där jag bodde ändå. Tjejen och hennes kompis hade fått för sig att dra in till byn (en promenad på några km) och hänga och ta amfetamin. Det var sånt man gjorde då det inte fanns någon kul fest. För att jag skulle orka med dem drog jag med en halvliter whiskey i en MER-flaska. Smart tyckte jag. Vi gick runt i byn och jag blev full och fortsatte klunka den där skiten trots att jag inte kunde träffa munnen längre. Efter ett tag slutade gravitationen fungera ordentligt ramlade jag omkull och kunde knappt komma upp. Spydde gjorde jag nog också. Flickvännen tyckte att vi skulle ringa min morsa så hon kunde komma och hämta mig. Jag tyckte hon var dum i huvudet och att vi aldrig borde blivit ihop. Jag började knata hemåt. På väg hem träffade jag ett gäng som kallade mig Batman och ville brottas tror jag men jag lyckades prata mig ur det. Det var mitt sista minne. Tjejen väckte mig dagen efter och då låg jag i min säng. Tydligen hade hon försökt väcka mig när hon var på väg hem under natten men då hade jag bara mumlat en massa matematisk goja.


   
SvaraCitera

elverpigen:

hur reagerade hon? Fick du smeknamnet pissmannen sedan?

Som tur var så träffade jag knappt, bara lite! Nä det stannade mellan oss. Bra tjej! 


   
SvaraCitera