Aviseringar
Rensa alla

Era värsta fyllehistorier


Ämnesstartare

Här är tråden där ni kan skriva era värsta fyllehistorier xD
Skriv om när ni varit fullast någonsin eller bara roliga grejer/konstiga som ni gjort på fyllan 🙂

Gången då jag var fullast "försvann" jag i skogen. Jag kommer ihåg att jag tänkte att "hihi nu är jag booorta [cute]" och var borta i 10 minuter fast det visade sig senare att jag varit borta i lite mer än en timme xD Sen vinglar jag till festen igen. Ramlar ihop på marken och spyr. Blir buren till en bänk och läggs på sidan så jag kan spy ner.
Ser ficklampor och hör vuxna röster som pratar. (fältare)
Fortsätter spy jättelänge och vägrar låta mig bli hemkörd. jag skriker när dom försöker närma sig mig. Sen lät det såhär;
NEJ JAG TÄNKER INTE BLI HEMKÖRD!
3 sekunder senare.
Det är kallt här. KÖR MIG HEEM!

vadå ändra sig snabbt xD
Kommer hem, läggs i en säng.
Vaknar 8 på morgonen och är fortfarande full och ställer mig och sjunger och lagar pannkakor xD
Nyktrar till runt 1 tiden på dagen men klarar mig utan någon värre baksmälla [bigcheers]

(Kommer dock inte ihåg det som jag skrivit, allt det har berättats för mig av min kompis som var med mig hela kvällen xD)


   
Citera
Ämnesstartare

Bara töntar som blir fulla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara töntar som skäms.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett par bekanta till min bror snodde en bil, lite lagom runda om fötterna. Nästa buss gick tre timmar senare och killarna orkade inte vänta. De hamnade i en stenmur ett par mil bort, och senare på sjukan 😉


   
SvaraCitera

Hahah jaa [crazy] ja va på en fest för några månader sen o så hade vi öl drickar tävling o ja drack massor sen måde ja illa och viste inte vad ja skulle göra för tjejen ja gillade var där ville inte spy när hon såg lixom men sen kunde ja inte håla mig o spydde bakom soffan fyfan alla tykte det var äckligt o sen deckade jag de va så pinsamt blir fortf retad för de [crazy][cry] men lite kul oxå händeri nte varje dag lixom [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

followthelights:

Skriv om när ni varit fullast någonsin eller bara roliga grejer/konstiga som ni gjort på fyllan 🙂

Buddah:

Ett par bekanta till min bror snodde en bil, lite lagom runda om fötterna. Nästa buss gick tre timmar senare och killarna orkade inte vänta. De hamnade i en stenmur ett par mil bort, och senare på sjukan 😉

kul att du förstår uppgiften[tired]


   
SvaraCitera

den konstigaste idén jag haft på fyllan är att tvätta en socka samtidigt som jag blev knullad i tvättstugan klockan 4 på morgonen.
och det roligaste var väl kanske när jag och några polare bröt oss in på den nedstängda gamla hispan i stan.


   
SvaraCitera

Spydde på min bästa kompis pojkväns mamma.
Jag stod och vinglade vid nåt staket så kom hon och frågade om jag behövde hjälp osv.
Och eftersom jag var full så vet man ju alltid bäst själv och blabla, så jag sa nej, men hon var där och pratade med mig och jag försökte promt putta väck henne.
Sen spydde jag på henne, och hon skriker nåt i stil med: "Om det så ska va, kan du fan klara dig själv!" och går...
Åh gamla minnen!
Sen en annan gång vilket jag inte kommer ihåg, men fick höra några dagar efter, så var jag på ett ställe, drack för mycket och för snabbt, och sen bara en massa minnesluckor.
Då hade jag tydligen smällt till mitt ex, och sen när jag åkte hem till en vän och skulle sova där så kom min kompis pojkvän och hans kompis så hade jag frågat vilka det var, då dom hade svarat att det var dom.
Då hade jag sagt "Jag visste väl att dom var bögar"
haha, lite småroligt sådär...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinsam tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

kul att du förstår uppgiften

Min bror och hans kompisar dricker för mig också ;=) Eftersom jag aldrig blir full.


   
SvaraCitera

Fylla är korkat.

Mitt värsta fylleminne kan ha varit när pappa var dyngrak och vi blev jagade av ett gäng prepuertala nynazister. Jag var mellan 7 och 12.
Eller när pappa söp hos sin syster och de började bråka och vi blev utslängda och fick åka buss hem och pappa satt och betedde sig som ett riktigt fyllo på bussen.
Eller när en tjej i min klass som jag inte alls tyckte om högt och tydligt redogjorde för hur hon stött på min pappa när han var påväg hem från krogen.
Eller någon av alla de gånger då han hotat att slå mig och jag nästan kissat på mig av rädsla för att han skulle slå ihjäl mig (han slog mig dock aldrig).
Eller kanske när jag haft vänner hemma när han varit full och han kommit in och pratat om sex och andra opassande saker.
Eller någon av alla de gånger vi bråkat och jag blivit så trött/less/rädd att jag satt på golvet innanför min dörr spjärnade emot så att det värkte i benen för att han inte skulle komma in.
Eller kanske när min bästa vän sov hos mig och vi hörde hur min pappa sjöng till Nanne Grönwall i vardagsrummet, och hur hon sedan skämtade om detta under den resterande tiden av vår vänskap. Jag kände mig lika förödmjukad varje gång.
Eller kanske när hon berättade för mig att han bjudit in henne när hon sålt tidningen och pratat om en massa opassande saker med henne när jag inte var hemma.
Eller någon av de gånger då han gråtit över sitt liv till mig.
Eller när han fått sin flickvän att gråta och jag fått trösta och försvara henne och skälla ut honom på samma gång.
Eller när de varit fulla tillsammans och jag fått ansvaret för hennes son.
Eller när vi var hos en av hans vänner som jag aldrig träffat förut och de badade bastu och jag blev utsatt för högst misstänkta närmanden av en av hans vänner.
Eller kanske någon av de gånger då han klankat ner på mamma.

Fast min favorit var nog ändå när han sade att jag förstört hans liv och stormade ur lägenheten och jag fick min första panikångestattack.

Fylla är jättekorkat. Det är aldrig okej och aldrig bra på något vis. Man har aldrig kontroll och är alltid oberäknelig.
Fylla är för idioter.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fylla är för idioter.

[sad]
Jag blir så ledsen när jag läser det du skrev. Jag skulle kunna skriva en likadan lista om en pappa som går ut med en snara i skogen, som vinglar fram på gräsmattan, som inte kan ta av sig byxorna själv och som skriker att jag är fet och äcklig.

Är du nykterist? Jag funderar på att bli nykterist på allvar. Jag har kommit till en punkt i livet då den alkoholism jag är uppvuxen med gör så fruktansvärt ont att jag känner att jag inte vill ha något med det att göra. Jag hatar fulla människor, usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har aldrig hänt något spännande när jag blivit full, fast vad vet jag jag har ju iof ingen som skulle berätta för mig om något mot all förmodan skulle hända


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Pinsam tråd.

Det är väl det som är meningen med fylla? Att man ska göra dumma och pinsamma grejer?


   
SvaraCitera

uppenbar:

Jag skulle kunna skriva en likadan lista om en pappa som går ut med en snara i skogen, som vinglar fram på gräsmattan, som inte kan ta av sig byxorna själv och som skriker att jag är fet och äcklig.

Blir ledsen av det där också. Blir jättearg på föräldrar som super när deras barn är med, det är inte okej. Förstår inte hur det kan vara så svårt att låta bli när man har ett litet barn att ta hand om.

Hotelser om självmord är inte alls mysigt. Att se sin pappa helt okapabel att göra de mest simpla saker är också jätteomysigt.

Usch vad jag är arg på alkohol idag.

uppenbar:

Är du nykterist?

Ja, det är jag.

En gång när pappa gått hemifrån försökte jag dricka upp hans öl och vin och visa hur det är att ha en fyllebult att ta hand om, men det var så äckligt och efter en stund sansade jag mig och insåg att det mest var korkat och att det inte skulle ha någon effekt ändå, så jag gick och köpte godis istället.
Det är det närmsta jag kommit berusning. Fick i mig ungefär 2 glas vin och en halv starköl. Närmare än så har jag inte tänkt komma.

Alkohol är fånigt och ställer mest till besvär. Det är inte livsnödvändigt, man mår dåligt av det, andra mår dåligt av det och lalala. Ser inga fördelar med att supa alls.

Tycker du kan prova på nykterism. Se hur det är.
Jag tror du hade mått bra av att vara nykter, du verkar bli så söndertrasad när du är full. [sad]


   
SvaraCitera