Aviseringar
Rensa alla

Era värsta fyllehistorier


Ämnesstartare

followthelights:

Här är tråden där ni kan skriva era värsta fyllehistorier xD
Skriv om när ni varit fullast någonsin eller bara roliga grejer/konstiga som ni gjort på fyllan 🙂

Kortfattat.
Jag var däckat och då passade en dvärg på hångla och hålla på ... [blush]

Kanske inget jag gjorde men brukar inte vara en idiot på fyllan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spydde i en tjejkompis lägenhet, i tamburen på hennes spegel strax innan vi skulle ut. Var helt jävla dyngrak, men hoppades jag skulle nyktra till efter en stund, vilket jag inte gjorde.

En annan gång försökte en kompis skjutsa mig i en matvaruvagn, det gick naturligtvis helt åt helvete och den tippade över och jag ramlade i asfalten, kände ingenting dock. Tidigare samma kväll hade jag spytt ner en hel tunnelbanevagn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har gjort så mycket dumma grejer... slagit folk, bråkat, spytt, snott saker, vandaliserat... man skäms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag smälde till min kompis för hon sjöng främling. [ops]
så hotade hon med att slänga beylis flaskan på mitt huvud, så jag kastade nycklarna på henne men missade. Hon gick ut och smälde dörren jätte hårt, kl var runt 4 på morgonen. så kom hon tillbaka igen och gick ut igen sen fick jag och min kompis gå runt och leta efter henne så vi började bråka ute. sen kom vi hem och drack te.
kom nyss på att det var bara min kompis som var full. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det är väl det som är meningen med fylla? Att man ska göra dumma och pinsamma grejer?

När och om jag dricker är det för att glömma ångest för en stund och låtsas att livet är riktigt bra. Att dricka mycket (överdos, dvs mer än ca fyra starköl på tom mage (med min kropp)) är bara jävligt korkat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Att dricka mycket (överdos, dvs mer än ca fyra starköl på tom mage (med min kropp)) är bara jävligt korkat.

Hänvisar till mitt förra inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Hänvisar till mitt förra inlägg.

Tycker inte att det är meningen med fylla. Det finns en subtil mening, men gemene man är för dum i huvudet för att se den. [smile] (inget emot dig)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min värsta fyllehistoria måste vara:

Blev typ full, också hände massa saker.

Den är fan helt värdelös, skittråkig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fylla är korkat.

verkligen.
Ingenting bra har någonsin kommit ur fylla för mig.
En av mina bästa barndomsvänner hade en sån situation med sin pappa som du hade.., allt var bra och han hade blivit nykter, sen dog min kompis syster, 15 år gammal och allt tog en skrämmande vändning.
Tragiskt.

Har något barndomsminne av att min mamma & mosters man sitter och groggar, varpå min mor ställer till med en hemsk och elak scen och alla vi barn fick ont i magen och mina kusiner grät[party]

X antal år sen låg jag dyngrak på ett golv och längtade efter samma mamma, som jag inte träffat på 5 år.

Har andra roliga minnen också[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fylla är för idioter.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Tycker inte att det är meningen med fylla. Det finns en subtil mening, men gemene man är för dum i huvudet för att se den. [smile] (inget emot dig)

Vad man vill få ut av droger är väl rätt subjektivt. Jag tror inte att alkoholisten är ute efter samma effekt när de dricker sin vodka som prästerna när de dricker sin nattvard.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte hur man kan vilja dricka så mycket att man gör bort sig... [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag var i kina med klassen och vi bodde på ett vandrarhem. jag träffade en charmig engelsman, vi skulle gå ut och festa på natten. Mina två vänner som skulle följa med hittade jag inte och jag gick helt enkelt ut själv med engelsmannen och två holländare. Mina polare blev oroliga för mig så de letade igenom stan vi var i (Xian) och till slut hittade de mig, redlöst full.

På väg tillbaka till vandrarhemmet såg jag två uteliggare, blev hemskt sentimental och täntke ge bort mina pengar, i svenska kr räknat 800 kr. Min kompis stoppade mig och sa att jag fick ge motsvarande 10 sv kr var till dem. Gjort. Väl på hotellet gick jag och lade mig i städskrubben på någon smutsig madrass och hittade en spackelspatel(?) och fick för mig att gör mig illa med.

Dagen efter hade jag inga pengar ändå..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Fattar inte hur man kan vilja dricka så mycket att man gör bort sig...

Heja destruktiv fylla säger jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Vad man vill få ut av droger är väl rätt subjektivt. Jag tror inte att alkoholisten är ute efter samma effekt när de dricker sin vodka som prästerna när de dricker sin nattvard.

Prästerna använder förmodligen och förhoppningsvis inte ens vinet som en drog. [zzz]

- - - - -

Jag förstår inte hur folk kan bli så dumma när de är fulla. Visst, dum blir man, men hur man kan göra t.ex. såhär:

batterseabardot:

Väl på hotellet gick jag och lade mig i städskrubben på någon smutsig madrass och hittade en spackelspatel(?) och fick för mig att gör mig illa med.

Den fullaste fyllan jag har haft slutade "bara" med att jag inte kunde prata, inte kunde gå samt fick en liten minneslucka. Har aldrig betett mig som en idiot ens på fyllan. Har intellektuella diskussioner även då jag är berusad, med undantag att det kan spåra ur rätt lätt, bli lite tramsigt och impulsivt...


   
SvaraCitera