Aviseringar
Rensa alla

Era värsta/pinsammaste/smärtsammaste träningsögonblick !!!


Vi körde kantskottsövningar på en handbollsträning för ett x antal år sedan och det slutade med att jag vred mitt knä ur led vid nedlandningen [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig gjort bort mig när det gäller träning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vastrix:

"uddaövningar".

Det är?


   
SvaraCitera

Skulle spela handboll på skolidrotten. Det var bara i våras.
Alla i klassen hade hamnat runt om på något sätt, bollen kom rullandes skitsegt mitt på planen och jag skulle ta den. Jag ramlade när jag skulle plocka upp den och missade den samtidigt. Den fortsatte rulla, jag kröp efter den och jag fick fan inte tag på den. [sad] Alla skrattade åt mig. [sad]

En bebis skulle ha lyckats bättre. [blush]


   
SvaraCitera

ehm kört förhårt benpress tillsut fick jag inte upp pressen utan låg där mer eller mindre hjälplös i 10 min tills det kom någon snubbe som också skulle gymma som fick hjälpa mig att komma loss.

Ehm att få ordentlig träningsverk efter uppehåll brukar vara ganska vanligt för mig så efter ett hamstringpass dagen före gick jag omkring som jag skitit på mig varje gång jag suttit ner på lektion ett tag. Det var väl lite pinsamt.

Ehm vet inte om beeptest räknas men hursomhelst körde på hårt i skolan så hårt så man var svimfärdig och började spy tillsist. Var kanske inte så uppskattat efteråt då många finurliga ord hittades på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle köra tunga knäböj med utrustning , det brukar vanligtvis gå lätt men när det helt plötsligt tog emot så släppte jag ena handen från stången och pressade den emot låret tills jag stog upprätt.

Sprang omkring med 230kg på axlarna för jag tappade balansen


   
SvaraCitera

Tror inte jag tabbat mig speciellt mycket... har fått krypa ur benpressen någon gång, när jag hade mer än jag klarade av. Gjort illa ryggen i benpressen också 🙁


   
SvaraCitera

Vastrix:

tex. finnen brukar folk kolla konstigt på en. Var en som kom fram och trodde jag tränade magen när jag höll på.

Finnen är för hamstrings, eller tänker jag på någon annan konstig övning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vastrix:

Tränar även en del greppträning, tex pinch, levering osv. Diverse axelövningar för rotatorcuff och tryndrag. mkt bra övningar men inte så vanliga där jag tränar.

Jasså, kan förstå det har aldrig hört talas om dem.


   
SvaraCitera

Har väl inte direkt gjort någon tabbade när jag har tränat. Var väl bara en gång när jag precis hade börjat så körde jag så hårt så jag spydde[cool]


   
SvaraCitera

jag fes en gång när jag lekte med benpressäcklet. det var lite pinsamt.


   
SvaraCitera

indeed:

jag fes en gång när jag lekte med benpressäcklet. det var lite pinsamt.

[bigcheers]

Själv kommer jag ihåg ngt av det mest pinsamma jag har gjort på gymmet, och det var på den tiden jag tog curls på lika stort allvar som jag idag ser på knäböj, bänkpress och marklyft. Stod med 30 kg på stången, slog mig i ansiktet och skrek allt jag kunde. Helvete, hade jag sett mig själv träna så idag så hade jag förmodligen gått fram och skjutit mig själv i skallen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AlphaMale:

spräckta ögonbryn.

haha XD hur lyckas man spräcka ögonbrynen =P består inte de av hår? ^^


   
SvaraCitera

Fes en gång när jag gjorde sit-ups 🙁 Classic!


   
SvaraCitera

AlphaMale:

Har satt på för mycket vikt på BänkPressen och sedan tappat allt på golvet så alla jävlar på hela gymmet kom springande och undrade vad fan som hände.

[bigcheers]

Har själv inte börjat träna ordentligt än men
pinsamheterna kommer väl när jag väl gör det ^^


   
SvaraCitera