Aviseringar
Rensa alla

Eran favorit?


Ämnesstartare

GHurt:

Hennes röst passar verkligen inte ihop med henne, det är så himla sjukt, är som någon stoppat ner en röst i henne som de bara tagit från någon random.. [shake]

Ja, man ju inte tänka sig att nån sån som hon har en sån röst. Man blev ju chockad. [surprised]

GHurt:

Min favorit än så länge är Lars Eriksson, när han började spela Rejected Love så ryste det i hela mig, så sjukt bra!

Ja han var också bra. [smile]


   
SvaraCitera

xKiTTiEHx:

Ja, man ju inte tänka sig att nån sån som hon har en sån röst. Man blev ju chockad. [surprised]

Jaa, men jag tyckte bara det såg dubbat ut och lite äcklad.. [shake] Hennes röst var ju något helt enormt men det passade henne inte. Synd hon inte ar från Karlstad också 😛

xKiTTiEHx:

Ja han var också bra. [smile]

Han är grym ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dolores.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nils och Andreas [y] Väldigt sköna personer [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Darin, alltid Darin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Darin, alltid Darin

Oh ja [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Oh ja [love]

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

[shake]

xD


   
SvaraCitera
Issen

Anna Bergendahl så de bah skriker om de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Darin, alltid Darin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Min favorit än så länge är Lars Eriksson, när han började spela Rejected Love så ryste det i hela mig, så sjukt bra!

aah lasse, vilken sjtärna!
blir dock ledsen att dem inte ger honom en egen karriär och inte "idol" karrriären.. han skulle kunna bli så jäävla stor och internationell utan idol-stämpeln. Jag hoppas faktiskt inte att han går vidare.. just för att han redan är en stjärna och inte behöver "hävda" sig i idol och leva med den stämpeln resten av sin karriär!!


   
SvaraCitera

immortality:

aah lasse, vilken sjtärna!
blir dock ledsen att dem inte ger honom en egen karriär och inte "idol" karrriären.. han skulle kunna bli så jäävla stor och internationell utan idol-stämpeln. Jag hoppas faktiskt inte att han går vidare.. j

Det hoppas jag också! Men jag vill ändå följa han i programmet, han var ju så himla skön. Hoppas han tar sig en bit får ett kontrakt och sen säger upp all kontakt med idol och aldrig behöver förknippas med det någonsin igen [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BuBBle:

[wink]

ja, han va jävligt bra! måste gifta mig med han eller nått.
eller åtminstone sjunga en duett [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lasse förstörde tyvärr Dylan låten, men hans egna låt var bra framförd. jävligt bra.


   
SvaraCitera