Aviseringar
Rensa alla

Erektionsproblem, hjälp!


Ämnesstartare

Hej,

Detta är rätt svårt att kläcka ut till andra människor, men jag känner att jag behöver hjälp!

Det är så att jag har världens underbaraste flickvän, vårt sexliv var toppen i början, vi kunde ha sex flera gånger varje dag. Nu blir det inte allt så ofta.
Det började för ca. 3 månader sedan. Då jag slaknade när vi hade sex, jag mådde så dåligt på grund av det och tänkte på det hela tiden. Vi började bråka om det, men sedan förstod hon att det gör inte saken bättre och vi började prata om det, det blev lite bättre. Men fortfarande gick den inte upp helt (100 procent), det var ungefär halv erektion hela tiden. Och jag mår så himla dåligt över det här. Nu har min flickvän varit borta i 4 veckor och kommer hem om några dagar, och jag har sånna problem, jag har inte haft erektion sen hon åkte. Allt raseras. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Visst kan det bero på psykiska påfrestningar, dock tror jag inte på det riktigt. Jag skulle uppskatta ALLA tips jag kan få.

Lite övrig fakta, jag är 20 år. En rätt stressad person, har svårt att ta det lugnt, men är det verkligen det som är felet?

Jag har bestämt mig för att gå till en ungdomsmottagning för att prata med en kurator. Dock skulle jag vilja ha hjälp hela situationen. Vad ska jag göra? Min flickvän kommer bli så besviken när hon kommer hem. Min kropp spelar mig ett spratt, har ni några tips så skulle jag uppskatta dem!

Tack på förhand


   
Citera

davehuh:

En rätt stressad person, har svårt att ta det lugnt, men är det verkligen det som är felet?

Ganska troligt, psykiska besvär kan ha fysiska biverkningar. [no-no]


   
SvaraCitera

hon kanske är slapp där nere.


   
SvaraCitera

davehuh:

Jag har bestämt mig för att gå till en ungdomsmottagning för att prata med en kurator.

Men tänk om det inte är psykiskt, kanske är nåt som är fel, du borde utesluta det först.


   
SvaraCitera

davehuh:

Lite övrig fakta, jag är 20 år. En rätt stressad person, har svårt att ta det lugnt, men är det verkligen det som är felet?

Det kan vara det, dock är jag inte doktor så jag vet inte det exakta svaret, men jag skulle gissa på att det är stressen som är problemet.


   
SvaraCitera

davehuh:

stressad

Om din kuk fungerade för 3 månader sen fungerar den säkert nu med. Stress, prestationsångest och bråk med tjejen är 3 klockrena orsaker till att du kan ha dessa problem. Jag får blåsor på tungan när jag är stressad, du får erektionsproblem.

Ta tag i det som stressar dig så blir det säkert snabbt bättre.


   
SvaraCitera

davehuh:

Min flickvän kommer bli så besviken när hon kommer hem.

Jag TROR att det i grund och botten är din flickvän som är problemet. Att man slaknar under sex är väl inte så jävla ovanligt? Har iaf hänt mig några gånger[wink] Hur som helst, att det blev världens liv över att du slaknade den där gången kanske var det som gjorde att du nu har svårt att få upp den. Du kanske känner så mycket press och är orolig inför din flickvän att det är just därför den inte vill hälsa salut.

Nu ska vi inte tala om vad jag har fått för intryck av din flickvän, men ta det chill ett tag. Skit i henne och umgås med polare och gör lite najz saker som får dig att tänka på annat. Sedan kan du ju se om det ger resultat. Om det dock inte händer någon kan det ju vara något djupare fel och då bör du nog uppsöka en läkare.


   
SvaraCitera

Förresten tror jag att det blir värre ju mer du oroar dig för det. Det här kanske kan trösta dig lite. [blush]


   
SvaraCitera

har hört att man ska käka mycket bananer som innehåller mycket protein som gör så att kuken blir större = lättare att få stånd


   
SvaraCitera

Yogi:

har hört att man ska käka mycket bananer som innehåller mycket protein som gör så att kuken blir större = lättare att få stånd

man får inte större kuk för att man äter bananer, storleken är ju förprogrammerad


   
SvaraCitera

Mirandaa:

man får inte större kuk för att man äter bananer, storleken är ju förprogrammerad

du har fel, igen lilla gumman [sad]


   
SvaraCitera

Yogi:

du har fel, igen lilla gumman

nej för jag vet vad som gör den större [wink]
tex man kan få göra handarbete
men sen så finns det max, och om man äter en banan då, den blir ej större
när man ligger i maggen så är det programmerat hur lång man ska bli och hur lång kuk man får, det är generna.
fast kanske genmanipullerad banan


   
SvaraCitera

I alla fall så kan jag tipsa dig om ett medicinskt trick som fungerar på alla killar. När du väl har fått stånd så skall du "knäppa" på ollonet så håller sig ståndet längre. Inget skämt. [love][cheers]


   
SvaraCitera

Mirandaa:

nej för jag vet vad som gör den större
tex man kan få göra handarbete
men sen så finns det max, och om man äter en banan då, den blir ej större
när man ligger i maggen så är det programmerat hur lång man ska bli och hur lång kuk man får, det är generna.
fast kanske genmanipullerad banan

jag trollar[sad]


   
SvaraCitera

davehuh:

Lite övrig fakta, jag är 20 år. En rätt stressad person, har svårt att ta det lugnt, men är det verkligen det som är felet?

Låter inte så konstigt. Inkludera ångest,deppression osv. Tänk också på att när du tänker på att du promt måste prestera ditt bästa så blir du också stressad. Ett tips kan ju vara att ni inte just måste ha penetrerande sex utan liksom testa lite oralt osv. Samt inkludera sexleksaker och efter hand kommer du inte känna samma press och då kanske lillebror är fit for fight igen [cheers]


   
SvaraCitera