Aviseringar
Rensa alla

Erik Niva och Per Bjurman-tråden


Ämnesstartare

davvelito:

Han kanske kan bli något iaf, den där patrik

Jag har mina tvivel men det där var inte så illa pinkat av en trähäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag har mina tvivel men det där var inte så illa pinkat av en trähäst

Vi sällar det som "en gång är ingen gång, två gånger då ska man ge 15 minuter i rampljus" ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niva har varit lite väl tyst nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:
Niva har varit lite väl tyst nu?

Skrev ju första blogginlägget sedan 1848 i veckan iaf, verkar i det inlägget vara på semester men han drar liten anekdot om Real Madrids förlorade titlar i början på 90-talet iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Skrev ju första blogginlägget sedan 1848 i veckan iaf, verkar i det inlägget vara på semester men han drar liten anekdot om Real Madrids förlorade titlar i början på 90-talet iaf.

Var väl en blandning av att bloggen får vara kvar men inte aktiv för den tid de har ska de skriva krönikor, men ja lite semester är han värd 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Var väl en blandning av att bloggen får vara kvar men inte aktiv för den tid de har ska de skriva krönikor, men ja lite semester är han värd 🙂

Mm och Bank brukar väl varje år ägna hela vintern att leva i dekadans på solkusten, läsa böcker, gå på St Etiennematcher och dricka franska viner utan att skämmas för det - fan nu vill jag vara Simon Bank.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill hellre vara bjurman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och ingen kan vara Niva, passaro kan få vara Bosse! Haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om någon misssköter sig degraderas man till Roos eller Boork-status.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se upp för dubbelo-n


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hylla Kalle K för hans underbara nördighet Hjärta

http://bloggar.aftonbladet.se/premierleague/2014/01/23/analys-united-offensiv-med-mata/


   
SvaraCitera
time
 time

Jag har inte kunskap nog att avgöra vem som skriver bra sportkrönikor eller ej, men jag vill bara inflika att namnet "Bjurman" får mig att tänka på våldtäkter och draktatueringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simon Bank


   
SvaraCitera