Aviseringar
Rensa alla

Ersättning?


Ämnesstartare

Wanking BC:

Det går ju inte om du inte är troende tyvärr

Mmh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Jag försöker tänka på det faktum att de flesta tonårsrebeller kommer över sin lilla period så småningom.

Jag har aldrig och kommer aldrig att definiera mig som en tonårsrebell, snarare den goda smakens väktare. [confused]


   
SvaraCitera

Be till något annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

goda smakens väktare.

sarkasm antar jag [shake]

dazed_and_confused:

kommer aldrig

vet du inte

Sagitta:

Be till något annat.

till vilket? jag tror ju ändå inte att X kmr kunna hjälpa människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Just när det gäller hur man ska hantera efterblivna människor så var det så väldigt bra att kunna be för dem.

Med efterblivna, menar du sådana som är förståndshandikappade på något sätt? Alltså, jag tycker rent ut sagt det är äckligt att be för människor med förståndshandikapp. I mina öron låter det ungefär som att de på något sätt hör till världens jävligheter och borde åtgärdas. Det är inte en human syn. Förståndshandikappade är också människor, de kan också skratta, de kan också vara lyckliga. De behöver inga jävla sympatiböner. Tur att du har slutat med sådana dumheter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

sarkasm antar jag [shake]

Nej? [confused]

soimpolite:

vet du inte

Väl sent att börja tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Nej?

jag tolkar det som det

dazed_and_confused:

Väl sent att börja tror jag.

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

QRIO:

Med efterblivna, menar du sådana som är förståndshandikappade på något sätt?

nej det menade jag inte, då hade jag skrivit förståndshandikappade. efterbliven är ett ord många använder för dumma människor nuförtiden osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mogenhet är det ont om. Speciellt för TS. Hon tjatar om hur mogna alla andra borde bli men istället gnäller hon om samma sak om och om och om och om och om igen fastän det redan är motbevisat.

Hon anklagar folk för att vara någonting som egentligen inte alls har framkommit att de på något sätt skulle vara samtidigt som hon försöker få sig själv att framstå som from och mogen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

nej det menade jag inte, då hade jag skrivit förståndshandikappade. efterbliven är ett ord många använder för dumma människor nuförtiden osv.

Bra. Då behöver du inte ta min uppläxning på allvar. Bra att du har slutat med sådana dumheter dock. Istället för att be som en jävla fegis, så ska man givetvis göra nåt åt det man tycker är fel med världen. Sen om du gör något åt det och ber samtidigt, må så vara...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Mogenhet är det ont om.

on topic pls. du framstår inte som särskilt mogen och seriös när du blir aggressiv och ber människor dö och frågar om de har pms osv. kan väl åtminstone få hålla den här tråden fri från din typ.

QRIO:

Istället för att be som en jävla fegis, så ska man givetvis göra nåt åt det man tycker är fel med världen.

det är svårt, man vet inte hur man skall göra. känns rätt omöjligt att hjälpa vissa personer - även om man gärna hade velat det. hon som skrev över dig är en sådan person som helt enkelt inte går att connecta och som man gärna hade sett växte upp men som man helt enkelt inte kan hjälpa. då hade det känts bra att kunna tro på att Gud skulle hjälpa henne för hennes egen skull. och man mår också väldigt bra av det själv som jag tidigare skrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

din typ.

[zzz]
Ja. Och jag ska hålla mig borta från din typ eftersom jag har insett att det inte är någon som helst chans att man kan prata med dig utan att du sätter upp en vägg, precis som jag svär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Ja. Och jag ska hålla mig borta från din typ eftersom jag har insett att det inte är någon som helst chans att man kan prata med dig utan att du sätter upp en vägg, precis som jag svär.

Det har jag inte gjort. Istället för att komma med anklagelser så kan du förklara hur jag har satt upp den väggen, vad det är jag inte har lyssnat på, vilka åsikter du har som inte har kommit fram osv. Men det är just det som är grejen; det enda du har bidragit med är att fråga om jag har pms och då håller det inte riktigt att du påstår att det är jag som sätter upp väggar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Men det är just det som är grejen; det enda du har bidragit med är att fråga om jag har pms och då håller det inte riktigt att du påstår att det är jag som sätter upp väggar.

Nej. I de meningarna är det frågor som jag har ställt, eller snarare påståenden som är mer sanna om mig själv än dina. Första gången jag snackade om mens var för att svara på ditt provocerande "dumhuvuden" eller "suger" eller vad du nu skrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Första gången jag snackade om mens var för att svara på ditt provocerande "dumhuvuden" eller "suger" eller vad du nu skrev.

Var för att provocera fram en reaktion och understryka hur efterblivna sådana som du är. Fick den debatten jag ville också [smile] dock inte med dig men det hade jag inte direkt förväntat mig!


   
SvaraCitera